اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی
اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی

جدیدترین نکات ارایشی


فرمژه صحیح می تواند مژه ها را بلندتر، ضخیم تر و پرتر نشان دهد و در کنار آن چشم ها درشت تر و بازتر نیز دیده خواهند شد

طریقه صحیح فر کردن مژه ها

فرمژه یکی از ابزار آرایشی است که ممکن است زیاد به آن توجه نکنید ولی اگر درست استفاده شود، می تواند تاثیر چشمگیری در ظاهرشما ایجاد کند.

فرمژه صحیح می تواند مژه ها را بلندتر، ضخیم تر و پرتر نشان دهد و در کنار آن چشم ها درشت تر و بازتر نیز دیده خواهند شد.

 به گزارش پرشین وی فرمژه را به گونه ای که یک قیچی را در دست می گیرید نگه دارید.

 

 طریقه صحیح فر کردن مژه ها

 آن را کاملا باز کرده و به روی مژه های بالایی ببرید، اطمینان حاصل کنید که درست در خط ریشه مژه ها قرار گرفته است. سپس دقت کنید که همه مژه ها داخل فرمژه باشند.

 فرمژه را به صورت عمود نگه داشته و منحنی آن به سمت بیرون باشد. به آرامی و به دقت روی مژه ها و به صورت نبضی فشار دهید.

 

 طریقه صحیح فر کردن مژه ها

 اکنون فرمژه را به سمت بالا بگیرید تا منحنی آن با پلک چشم در یک خط قرار گیرد. به گزارش پرشین وی این راز آرایشگران حرفه ای است. این کار به مژها به جای تاثیر پیچ و جعد، تاثیر فر بودن به جا خواهد گذاشت.

 

 طریقه صحیح فر کردن مژه ها

 دسته های فرمژه را با ضرب های کوچک به آرامی بفشارید، بدون پلک زدن چندین ثانیه در همان حالت نگاه دارید. فرمژه را از ریشه به سمت نوک مژه ها راه ببرید و به آرامی به شکل نبضی فشار دهید تا به انتها برسید.

 

 طریقه صحیح فر کردن مژه ها

 فرمژه را بازکرده و فر حرفه ای مژه های خود را بررسی کنید. در صورت نیاز بازهم پیش از آرایش این کار را تکرار کنید.

 

 طریقه صحیح فر کردن مژه ها

 

تهیه و ترجمه: گروه زیبایی پرشین وی

بخش اختصاصی پرشین وی

گردآوری : گروه اینترنتی پرشین وی


استفاده از مژه مصنوعی باید تنها محدود به موقعیت های خاص شود. همچنین بسیار مهم است که از نوع مرغوب آن استفاده شده و به صورت صحیح بچسبانید

آموزش چسباندن مژه مصنوعی و بایدها و نبایدهای آن

پرشین وی: پیش از آنکه روش چسباندن مژه مصنوعی را بگوییم لازم است تا چند نکته در مورد عوارض احتمالی استفاده از مژه مصنوعی را ذکر کنیم:

 واکنشات شدید و حساسیتی

مژه های مصنوعی یا مواد دیگری که به مژه ها می چسبد می تواند واکنشات شدید روی پوست و چشم ایجاد کند. حتی کمی آزردگی چشم می تواند منجر به آسیب چشم شده و حتی گاه بینایی را از بین ببرد.

برخی اوقات چسب مورد استفاده نیز می تواند باعث واکنشات حساسیتی شده ، پلک متورم و چشم ها قرمز شوند. بنابراین پیش از استفاده ، از نوع چسب مناسب اطمینان حاصل کنید، آن را از پیش روی پوست امتحان کنید.

خطر آلودگی

 به گزارش پرشین وی مژه های مصنوعی بسیار در معرض آلودگی بوده و باکتری را به خود جذب می کنند. این ذرات مضر باعث آزردگی پلک و چشم می شوند. درعین حال که مژه های طبیعی چشم را از غبار، مواد خارجی وعرق محافظت می کنند، مژه های مصنوعی نامرغوب و آلوده می تواند منجر به آزردگی و عفونت چشم شوند.

 بهتر است با فردی که اطلاعات کافی در زمینه انتخاب محصولات با کیفیت دارد مشورت کنید تا استانداردهای آن را به شما معرفی کند. شاید خطرناک ترین عوارض جانبی مژه های مصنوعی، آلودگی آن باشد که می تواند منجر به عفونت و از دست دادن بینایی شود.

آسیب به مژه های طبیعی

 چسباندن نادرست مژه می تواند باعث آسیب مژه های طبیعی شود. فشار زیاد ناشی از مژه های مصنوعی می تواند منجر به آسیب فولیکول های مو شده و به طور موقت یا دائم رشد مژه قطع شود.

استفاده از مژه مصنوعی باید تنها محدود به موقعیت های خاص شود. همچنین بسیار مهم است که از نوع مرغوب آن استفاده شده و به صورت صحیح بچسبانید.


 اگر کمی تمرین داشته باشید، استفاده از آن راحت است. در این آموزش ، مرحله به مرحله چگونگی چسباندن مژه مصنوعی را شرح می دهیم:

ابزار مورد نیاز: مژه مصنوعی، چسب مژه ، موچین

 ابزار اختیاری: خط چشم مایع یا سایه چشم تیره، قلموی کوچک آرایشی

  آموزش چسباندن مژه مصنوعی و بایدها و نبایدهای آن

 استفاده از مژه مصنوعی باید در آخرین مرحله آرایش چشم باشد. بنابراین پیش از آن، سایه چشم و خط چشم را بزنید و در آخر نوبت به مژه مصنوعی می رسد.

دلیل آنکه در آخر از آنها استفاده می کنیم این است که شما می خواهید مژه ها کاملا مشکی و تمیز باشند و نمی خواهید آنها با پودر سایه و دیگر مواد آلوده شود. اگر در همان ابتدا استفاده کنید ، پر از پودر سایه می شود. به گزارش پرشین وی می توانید پیش از استفاده از آن یک لایه نازک ریمل نیز بزنید ولی چندان لازم نیست.

مرحله 1: مژه مصنوعی ها را از جعبه در آورید. با استفاده از موچین یا انگشتانتان، به آرامی مژه ها را بلند کنید، اگر فشار زیادی به خرج دهید به مژه ها صدمه می زنید.

مرحله 2: با استفاده از انگشت اشاره یا شست دو سر انتهایی مژه را بگیرید و به پایین متمایل کنید.به آرامی آن را به اندازه یک سانتی متر با دست بالا و پایین ببرید. این کار باعث کشیده شدن آن شده و آن را از سفت بودن بیش از حد در می آورد. در عین حال این کار کمک می کند تامژه ها بهتر به روی پلک بنشیند. (همانند بادکنک که پیش از باد کردن آن را کمی می کشید تا از حالت خشکی و سفتی اولیه خارج شود)

مرحله 3: در این مرحله باید امتحان کنید که آیا طول مژه ها اندازه پلک شما است یا خیر، اگر چشمان کوچکتری دارید باید کمی از آن را قیچی کنید. با نگه داشتن بر روی چشم آن را اندازه کنید. باید دقت کنید که از کجا مژه های طبیعی شما شروع شده (از گوشه داخلی) و اضافه آن را از گوشه خارجی اندازه بگیرید.

 مرحله 4: با قیچی قسمت اضافه آن را ببرید. می توانید دوباره روی مژه های خود قرار دهید ببینید به اندازه کافی کوتاه شده است یا خیر.

مرحله 5: کمی از چسب مژه را بر روی یک سطح تمیز بریزید. به طور مستقیم از داخل تویوپ چسب به مژه ها نزنید. چرا که مقدار زیادی چسب خارج می شود و مژه ها را خراب می کند.

  آموزش چسباندن مژه مصنوعی و بایدها و نبایدهای آن

 مرحله 6: با هر وسیله ای که دوست دارید می توانید چسب را به مژه بزنید (می توانید از قسمتی از موچین و یا از خلال دندان برای زدن چسب استفاده کنید.)

مرحله 7: توجه داشته باشید که لایه نازکی چسب به آن بزنید ولی در قسمت های انتهایی مژه کمی چسب بیشتر بزنید، چرا که نقاطی است که به راحتی چسب باز می شود.

 مرحله 8: با موچین مژه را بلند کنید، آن را در وسط نگه دارید. موچین را تا خط مژه ببرید ولی نه آنکه با چسب آن برخورد کند.

مرحله 9: دشوار است که مستقیم به آینه نگاه کنید و مژه ها را بچسبانید. راحت ترین روش آن است که بنشینید یا کامل بایستید و کمی سر خود را به سمت عقب کج کنید، تا وقتی که مستقیم نگاه می کنیدچشم هایتان مسلط شود و بهتر خط مژه خود را ببینید. مژه را تا جایی که می توانید نزدیک خط مژه ببرید. باید آنها را بر روی پلک قرار دهید نه بر روی مژه هایتان. پیش از آنکه به پوست بچسبانید ، خطوط آن را کنترل کنید تا در ابتدا و انتهای مژه های طبیعی خودتان باشد.

  آموزش چسباندن مژه مصنوعی و بایدها و نبایدهای آن

 مرحله 10: به محض آنکه مژه ها با خط مژه های خودتان هم تراز شد. با موچین ابتدای مژه ها رابگیرید و به پلک فشار دهید. بازهم یادآوری می کنیم که آن را بر روی خط طبیعی مژه قرار دهید و نزدیک مجرای اشک نباشد و گرنه در تمام مدت آبریزش چشم و احساس فشار بر روی چشم را خواهید داشت. باید فضای کوچکی خالی باشد. این کار را سریع انجام دهید تا چسب خشک نشود.

مرحله 11: این کار را در کل خط مژه مصنوعی انجام دهید و با موچین کمی به پوست فشار دهید تا بچسبد.

مرحله 12: برای اطمینان از محکم شدن آن از یک قلمو و یا یک ابزار اسفنجی استفاده کرده و به روی کل خط مژه بکشید تا کامل بر روی پوست محکم شود.

  آموزش چسباندن مژه مصنوعی و بایدها و نبایدهای آن

مرحله 13: یک الی دو دقیقه صبر کنید تا چسب کامل خشک شود.

مرحله 14: در این مرحله می توانید از خط چشم مایع یا مداد وهمین طور به گزارش پرشین وی سایه تیره رنگ مانند (قهوه ای یا مشکی) استفاده کنید. اگر از سایه چشم استفاده می کنید ، مقداری از پودر آن را در نزدیکی خط مژه بزنید تا خط مژه مصنوعی را بیشتر با مژه های طبیعی خود هماهنگ کنید.

 مرحله 15: در مرحله آخر لایه ای از ریمل بزنید تا مژه های طبیعی و مصنوعی ظاهر یکسانی به خود بگیرند و علاوه برآن مژه ها تیره تر نیز به نظر خواهند رسید.

  آموزش چسباندن مژه مصنوعی و بایدها و نبایدهای آن

 تهیه و ترجمه: گروه زیبایی پرشین وی

 بخش اختصاصی پرشین وی

گردآوری : گروه اینترنتی پرشین وی


با نوار چسب تمام پوست دور ناخن مورد نظر را بپوشانید،با تمیزی هرچه تمام تر 4 تکه چسب را در دو طرف ناخن و پایین آن بزنید

آموزش مرحله به مرحله طراحی ناخن کهکشانی

پرشین وی: وسایل مورد نیاز: یک لاک مشکی ، 1 قلموی کوچک اضافه، رنگ های اکریلیک به رنگ های سفید، صورتی و سبز، نوار چسب

 

آموزش مرحله به مرحله طراحی کهکشانی ناخن

 مرحله 1 با لاک مشکی در دو مرحله تمام ناخن ها را لاک بزنید.

 مرحله 2 به گزارش پرشین وی با نوار چسب تمام پوست دور ناخن مورد نظر را بپوشانید (در تصویر زیر انگشت سبابه انتخاب شده است). با تمیزی هرچه تمام تر 4 تکه چسب را در دو طرف ناخن و پایین آن بزنید به طوری که یک دروازه مربع شکل از ناخن درست شود. این کار باعث می شود رنگ به پوست دست پخش نشود.

 

آموزش مرحله به مرحله طراحی کهکشانی ناخن

 مرحله 3 قلموی کوچک خود را به رنگ اکرلیک سفید بزنید.نوک قلمو را نزدیک نوک پایین ناخن قرار دهید ، (البته نه کاملا بالای آن) و سپس با انگشت به دسته ی قلمو یک ضربه بزنید. با این کار رنگ به سمت انگشت پاشیده می شود.

این کار را با رنگ های سبز وصورتی نیز تکرار کنید تا به گزارش پرشین وی جایی که از طراحی به وجود آمده راضی باشید.ما سه ضربه را برای هر رنگ توصیه می کنیم.

 

آموزش مرحله به مرحله طراحی کهکشانی ناخن

 مرحله 4 به آرامی چسب های دور انگشت را باز کنید، مراقب لکه های خیس آن باشید. با لاک پاک کن تکه های پخش شده بر روی پوست را پاک کنید. سپس یک لایه آخر برق ناخن را بر روی همه انگشت ها بزنید.

 

 آموزش مرحله به مرحله طراحی کهکشانی ناخن

 تهیه و ترجمه: گروه زیبایی پرشین وی

 بخش اختصاصی پرشین وی

گردآوری : گروه اینترنتی پرشین وی


اگر مدت های زیادی منتظر رشد موهای خود هستید ولی دیر بلند می شود بهتر است نکته های زیر را بخوانید

راه های سریع تر بلند شدن مو

اگر مدت های زیادی منتظر رشد موهای خود هستید ولی دیر بلند می شود بهتر است نکته های زیر را بخوانید:

  گوشت بخورید

 به گزارش پرشین وی مو بیشتر از کراتین ساخته شده که پروتئین است. بنابراین به منظور رشد مو بهتر است پروتئین بیشتری بخورید. گوشت، ماهی، تخم مرغ، خشکبار، سویا و لوبیا را در وعده های غذایی خود بگنجانید تا به اندازه کافی پروتئین به بدن برسد.

  موها را ببافید نه اینکه بسوزانید!

از دم اسبی کردم محکم در بالای سر ، فر کردن زیاد یا سشوار کشیدن اجتناب کنید. گرما بیشترین آسیب را در طول زمان به موها وارد کرده و می تواند رشد مو را کم کند. در صورت امکان بگذارید موها به صورت طبیعی خشک شوند و یا آنکه خنک ترین درجه سشوار را انتخاب کنید. بهتر است در عین حال که مراقب بلند شدن موهای خود هستید به رنگ موی طبیعی خودتان پایبند باشید.

  ویتامین مصرف کنید، به ویژه ویتامین B

کمبود ریبوفلاوین و بیوتین می تواند منجر به ریزش مو شود. بنابراین غذاهای حاوی ویتامین B نظیر موز، سیب زمینی، جودوسر و اسفناج موها را هنگام بلند شدن سالم نگاه می دارد.

  از روبالشتی ابریشمی استفاده کنید

نه تنها احساس یک شاهزاده خانم به شما دست می دهد بلکه روبالشتی های ابریشمی برای مو خوب است. پرشین وی نوشت ابریشم منجر به اصطکاک نمی شود در صورتی که پارچه های کتان این مشکل را دارند. فیبرها به ساقه های مو برخورد کرده و همچنان که در خواب تکان می خورید موجب شکستگی و مو خوره می شود.

  از شستشوی مداوم موها بپرهیزید

 شستشوی هر روز مو روغن های طبیعی لازم برای رشد مو را از بین می برد بنابراین بهتر است از شستشوی زیاد آنها دست بردارید تا موهای سالمی داشته باشید.

  نوک موها را قیچی کنید

شاید در وهله اول به نظر برسد که موهایی که می خواهید بلند شود را کوتاه می کنید ولی کوتاه کردن مرتب نوک موها از موخوره و آسیب موها جلوگیری می کند. بهتر است به آرایشگر خود نیز گوشزد کنید که در نظر دارید موهایتان را بلند کنید تا او با آزادی تمام قیچی را به کار نبرد!

  صبور باشید

انتظار نداشته باشید که یک شبه موهایتان بلند شود . ممکن است چند سال طول بکشد تا موهایی به راستی بلند داشته باشید.

  دست از استرس بردارید

این عامل شاید یکی از سخت ترین بخش رعایت این نکات باشد ولی استرس از رشد مو جلوگیری می کند (البته دیگر به افتادن چین و چروک ناخواسته بر روی پیشانی اشاره نمی کنیم!) به گزارش پرشین وی بنابراین آرام بوده و استراحت کافی نیز داشته باشید.

  پوست سر را ماساژ دهید

ماساژ روزانه پوست سر جریان خون را تحریک کرده و سلول های مرده پوست در ریشه ها را پاک می کند و به موهای جدیدتر اجازه رشد می دهد. با نوک انگشتان دست با کمی فشار ماساژ دهید (البته مراقب باشید آنقدر شدید نباشد که خراش ایجاد کند وگرنه جز ساقه موهای شکسته نتیجه ای در بر نخواهد داشت!)

تهیه و ترجمه: گروه زیبایی پرشین وی

 بخش اختصاصی پرشین وی


این آموزش در عین سادگی، ترکیبی از چند سایه رنگ است و می توان از آن به عنوان آرایش شب و روز استفاده کرد.

آموزش آرایش چشم به رنگ سبز زیتونی

این آموزش در عین سادگی، ترکیبی از چند سایه رنگ است و می توان از آن به عنوان آرایش شب و روز استفاده کرد.

 به گزارش پرشین وی شما می توانید مداد سفید برای روشن کردن چشم ها و یا مداد مشکی برای یک ظاهر چشمگیرتر استفاده کنید . در عین حال می توانید یک مژه مصنوعی را به دو نیم تقسیم کرده و در قسمت انتهایی مژه به کار ببرید.

 مرحله 1: چشم ها را با زدن کانسیلر و پودر آماده کنید.

مرحله 2: بر روی کل سطح پلک کرم یا سایه پودری سبز زیتونی بزنید. ولی نباید رنگ زیتونی به بالاتر از روی خود چشم پیش روی کند.

 

آموزش آرایش چشم به رنگ سبز زیتونی

 مرحله 3: با استفاده از یک قلموی زاویه دار رنگ سبز را به زیر خط مژه پایینی بزنید.

مرحله 4: با استفاده از یک قلم تمیز ترکیب رنگ، خطوط مشخص را ملایم کنید. نتیجه ی شما باید همانند تصویرهیچ خطی روی آن محسوس نباشد.

 

 آموزش آرایش چشم به رنگ سبز زیتونی

 مرحله 5: یک سایه رنگ تیره همانند طوسی به صورت باریک به خط چین پلک زده و سپس به آرامی آن را با قلمو به سمت بالای پلک ترکیب کنید.

مرحله 6: یک سایه رنگ سبز طلایی را به بالای پلک زده و به گزارش پرشین وی سپس با لبه های سایه چشم تیره در وسط ترکیب کنید.

 

آموزش آرایش چشم به رنگ سبز زیتونی

 مرحله 7: در این مرحله زیراستخوان ابرو و گوشه های داخلی چشم را با رنگ سفید هایلایت کنید.

 

 آموزش آرایش چشم به رنگ سبز زیتونی

 

مرحله 8: در انتها با زدن ریمل به مژه ها آرایش چشم را کامل کنید.

 

آموزش آرایش چشم به رنگ سبز زیتونی

 

اتمام آرایش چشم سبز زیتونی:

 

آموزش آرایش چشم به رنگ سبز زیتونی

 تهیه و ترجمه: گروه زیبایی پرشین وی

بخش اختصاصی پرشین وی

گردآوری : گروه اینترنتی پرشین وی



مدل موی بافت یک طرفه که به تازگی بسیار مد شده و هفته قبل نیز جنیفر آنیستون با این مدل مو ظاهر شد در عین زیبایی بسیار آسان است و می تواند تنوعی در مدل موهایتان باشد


روش فوری بافت موی یک طرفه

مدل موی بافت یک طرفه که به تازگی بسیار مد شده و هفته قبل نیز جنیفر آنیستون با این مدل مو ظاهر شد در عین زیبایی بسیار آسان است و می تواند تنوعی در مدل موهایتان باشد.

به گزارش پرشین وی این بافت باید در قسمت جلوی سر صورت گیرد تا به سبک روز باشد، علاوه بر این برای هر سنی نیز مناسب است:

 مرحله 1: موها را شانه کرده و درصورت نیاز صاف کنید. سمتی که می خواهید بافت را در آن انجام دهید از بالای گوشتان شانه کرده و همانند شکل تقسیم کنید.

 

روش فوری بافت موی یک طرفه

 مرحله 2: بقیه قسمت های مو را در جهت مخالف سر شانه زده و با کش ببندید تا بتوانید بافت را انجام دهید.

 

 روش فوری بافت موی یک طرفه

 مرحله 3: به قسمتی که بافت را می خواهید انجام دهید بازگردید در کنار سر شروع به بافت کنید. اگر با بافت فرانسوی آشنایی دارید ، ظاهر فوق العاده تری خواهد داشت ولی اگر آن را نمی دانید بافت معمولی را انجام دهید و موها را از سمت صورتتان به عقب بکشید.

 

 روش فوری بافت موی یک طرفه

 مرحله 4: وقتی بافت از گوشتان عبور کرد با استفاده از یک کش همرنگ مو آن را محکم کرده و در صورت نیاز از سنجاق استفاده کنید . وسوسه نشوید که بافت را تا انتهای مو ادامه دهید ، چرا که به صورت ناموزون آویزان خواهد ماند.

 

 روش فوری بافت موی یک طرفه

 مرحله 5: دم اسبی را که در آن طرف موها درست کردید را باز کنید و با انگشتانتان موها را صاف کنید. در این مدل موهای صاف یک طرف با موهای بافته شده طرف دیگر تضاد شیک و زیبایی را پدید می آورد.

 

روش فوری بافت موی یک طرفه

 تهیه و ترجمه: گروه زیبایی پرشین وی

 بخش اختصاصی پرشین وی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد