اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی
اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی

عکسها یعروسی معروفهای ایرانی

 

عکس عروسی خواهر هدیه تهرانی  

 

 

image002.jpg 

 

 

 

 

  

 

 

کمک کنید چکار کنم بخرم این گوشی رو یا نه

سلام دوستان من می خواهم گوشی موبایل بخرم ونظرم روی n 96  نوکیاست اما نمی دونم که خوبه یانه تحقیق کردم ؟ اما هنوز تصمیم نگرفتم ؟ 

آیا کسی این گوشی را دارد ومی تواند کمکم کمد وراهنمایی کنه که چه گونه گوشیه ؟ 

لطفا راهنمایی کنید 

 

---------------------------------------------------------- 

این مشخصات واطلاعاتیه که جمع اوری کردم  

 

 

مروری بر نوکیا N96

 

 

محتویات بسته خریداری شده :

- گوشی N96 نوکیا

- باتری لیتیومی Li-Ion مدل BL-5F

- کابل USB انتقال دیتا مدل CA-101

- کابل اتصال تلویزیون مدل CA-75U

- هدفون به همراه ریموت کنترل مدل  HD-45 و AD-54

- شارژر اتومبیل مدل DC-4

- شارژر مدل AC-5

امروزه الگوی انتخاب بیشتر کاربران موبایل بطور میانگین بر روی میزان کارایی و ویژگی های کاربردی گوشی هاست . بطور مثال N95 نوکیا با امکانات و قابلیتهای فوق العاده یکی از کامل ترین گوشی هاست که با استقبال فوق العاده ای از جانب کاربران موبایل روبرو شد . بنابر این انتظار می رود N96 نیز این بار درصدر جدول پرفروشهای نوکیا قرار بگیرد چراکه یکی از گوشی های کامل و پرکاربرد است . در واقع هدف نوکیا ارایه گوشی های هم سطح اما با طراحی ها و قابلیتهای متفاوت است تا بتواند جوابگوی هر نوع سلیقه و خواسته ای از سوی کاربران باشد . در حال حاضر N96 بهترین و کاملترین نسخه گوشی های سری 60 معرفی شده است . در بین گوشی های نوکیا دو گوشی N77و N92 دارای قابلیت DVB-H و امکان اتصال و یا دریافت امواج تلویزیونی و ماهواره ای هستند اما متأسفانه این گونه گوشی ها با استقبال خوبی روبرو نشدند و حتی در برخی کشورها از این گوشی ها بدلیل دریافت امواج ماهواره ای استفاده نمی شود .

قابلیت DVB-H هنوز به طور کامل فراگیر نشده و برندهای خیلی محدودی بر روی برخی مدلهای گوشی از این قابلیت استفاده کرده اند. به هر حال این قابلیت و امکان اتصال به تلویزیون در N96 نیز وجود دارد و این یکی از امکانات ویژه این گوشی است . مانند گوشی های دیگر سری N نوکیا ، N96 نیز از لحاظ قابلیتهای مولتی مدیا فوق العاده پیشرفته است .

صفحه نمایش بزرگ ، پشتیبانی سخت افزاری جهت کد گشایی H.264 ، پخش پر سرعت ویدیویی و ... از جمله قابلیتهای آن است . در N95 و برخی نسخه های بعدی از تراشه TI OMAP استفاده شده در حالیکه N96 با تراشه ST Micro electronic Nomadik کار می کند .

 

 طراحی و ساختار ظاهری

 

در ظاهر N96 بسیار شبیه به  8N81 گیگابایتی است . هم از لحاظ پوشش بدنه و هم از لحاظ کنترل ها . متأسفانه بدنه گوشی ، بخصوص  پانل جلویی به سرعت کثیف می شود و اثر انگشت و چربی و گرد و غبار را جذب می کند .

 

ابعاد گوشی 18 × 55 × 103 میلی متر و وزن آن 125 گرم است که از N81 حدوداً 0.5 سانتی متر پهن تر است اما گرفتن آن در دست بسیار راحت است . به نظر می رسد این گوشی بیشتر استیل مردانه داشته باشد اما نمی توان گفت مورد توجه خانمها قرار نمی گیرد ، همانطور که N93 با آن ساختار حجیم، طرفداران زیادی در بین خانمها داشته و دارد به هر حال N96 یک گوشی بزرگ است که به راحتی در هر جیبی قرار نمی گیرد . در قسمت بالایی گوشی دکمه قفل گوشی ، دکمه روشن / خاموش گوشی و نیز جک 3/5 میلیمتری هدفون وجود دارد .

در کناره سمت چپ اسلات کارت حافظه Micro SD با پوشش پلاستیکی است . در کناره سمت راست 2 اسپیکر فلزی ، دکمه دوربین و دکمه تنظیم صدا قرار دارند . در پایین گوشی نیز سوکت USB و اسلات 2 میلیمتری شارژر قرار دارد .  

N96 دارای سیستم کشویی دو طرفه که به سمت بالا و پایین حرکت می کند که با حرکت کشویی به سمت پایین دکمه های کنترل صدا و ویدیو دیده می شوند . این دکمه ها از جنس پلاستیک هستند و کاملاً مسطح هستند . در پشت گوشی از فلاش LED ، لنز دوربین 5 مگاپیکسلی CMOS ( که کاملاً شبیه دوربین N95 است ) به همراه فوکوس اتوماتیک وجود دارد .

 

در کنار لنز دوربین یک پایه کوچک قرار دارد که برای تماشای ویدیو کاربرد دارد . با باز کردن این پایه و قرار دادن گوشی روی یک سطح صاف به راحتی می توان فیلم مشاهده کرد . این پایه استحکام خوبی دارد .

 صفحه نمایش

صفحه نمایش گوشی QVGA 2.8 اینچ است ( 58 × 42 میلیمتر ، 320 × 240 پیکسل ) . این صفحه قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را با روشنایی کافی دارد . در نور مستقیم، تصویر کمی تار می شود اما هنوز قابل دیدن است .

 

تا 8 خط متن و 3 خط سرویس روی صفحه قابل مشاهده است . در برخی حالتها می توان تا 14 خط متن را نیز روی صفحه دید .

 صفحه کلید

همانند N81 ، N96 نیز دارای دکمه 4 طرفه چرخان است . علاوه بر این دکمه های کنترل موسیقی که روی ریموت کنترل N96 هم قرار دارند در اینجا دیده می شوند . نکته جالب توجه این است که این دکمه حرکتی بصورت لمسی است و با لمس آن می توان بین فایل ها و منوها حرکت کرد . دکمه چند منظوره سمت راست ، منوی مولتی مدیا را باز می کند .

کلیدهای شماره دار با سایز متوسط بوده و کاملاً مسطح هستند . بدلیل براق بودن پوشش آنها اثر انگشت و لک چربی روی آنها می ماند  اما کارایی صفحه کلید فوق العاده خوب است و دکمه ها با نور پس زمینه سفید روشن می شوند .

   

 باتری

باتری گوشی از نوع لیتیومی با ظرفیت 950 میلی آمپر ساعت و مدل BL – 5F است ( درست مثل باتری N95 ) . مدت کارایی گوشی در حالت مکالمه مداوم 3.6ساعت و در حالت آماده به کار 220 ساعت است . مدت آماده به کار N95 حدوداً 240 ساعت بود که در کل تفاوت زیادی با N96 ندارد در حالیکه N81 تا 420 ساعت در حالت آماده به کار دوام می آورد . مدت زمان شارژ کامل باتری N96 نیز حدود 2 ساعت است .

N96 دارای یک پردازنده DSP برای پردازش صدا و تصویر است که کارایی گوشی را بیشتر می کند. بد نیست نگاهی به کارایی باتری در حالتهای مختلف داشته باشیم :

- کار با   GPS سه ساعت

- ویدیو 4.5ساعت ( نوکیا N95 8G تا 3.5ساعت )

- جستجوگر وب ( از طریق تکنولوژی ای دی جی ای ) 3.5 ساعت ( در N95 8G حدوداً 3 ساعت )

- وایرلسلن   3.5 ساعت ( در  N95 8G ، سه ساعت )

- موسیقی ( با هدفون ) 13.5 ساعت ( در N85 8G حدود 10 ساعت )

- تلویزیون تا 5 ساعت

بنابر این همانطور که مشاهده می کنید سخت افزار و باتری N96 کارایی و طول عمر بیشتری نسبت به N95 8G دارد .

 حافظه

N96 اولین گوشی هوشمند سری 60 است که هم از 16 گیگابایت حافظه داخلی و هم از کارت حافظه خارجی بهره می برد و تاکنون نوکیا از این ساختار حافظه بر روی گوشی هایش استفاده نکرده است مگر برای کامپیوترهای جیبی مثل N800 یا N810 . البته موتورولا نیز از این ساختار حافظه در ROKR E8 استفاده کرده است . دو بخش جدا روی حافظه گوشی وجود دارد یکی دیسک C که در کل دارای 256 مگابایت حافظه بوده که از این میزان 180 مگابایت برای استفاده کاربر و نگهداری اطلاعات پیام ها ، تقویم ، اتفاقات و ... استفاده می شود و کاربر می تواند اطلاعات و فایل های خود را در اینجا ذخیره کرده و یا برنامه هایی را نصب کند . در بخش مدیریت فایل ها یک تب اضافه شده که مربوط به فایل های روی کارت حافظه می باشد .

هنگام کپی کردن فایل ها در حالت USB Mass Storage روی حافظه داخلی گوشی ، سرعت انتقال در حدود 2 مگابیت در ثانیه است ولی در هنگام انتقال اطلاعات بین کارت حافظه و USB ، سرعت انتقال 1 مگابیت در ثانیه است .

 مشخصات سخت افزاری

همنطور که به یاد دارید N95 از سخت افزار TIOMAP 2420 بهره می برد که از همین سیستم در بیشتر گوشی های سطح بالا و مطرح نوکیا استفاده شده است . با حضور N81 ،یک پلات فرم جدید برای گوشی ها در نظر گرفته شد که در حال حاضر نسخه سوم آن به نام STN 8816 از سری Nomadik از ST Micro electronic روی گوشی هایی مثل N96 بکار گرفته شده است که دارای پردازنده ARM 926 EJ با سرعت 334 مگاهرتز است . علاوه بر این N96 دارای یک پردازنده DSP جهت پردازش ویدیویی و صوتی می باشد . همچنین یک سنسور حرکتی وجود دارد که بطور اتوماتیک هنگامیکه گوشی بچرخد تصویر را می چرخاند .   

 ابزار ارتباطی ( USB ، Bluetooth و Wi – Fi )

. USB : این گوشی از نسخه 2.0 اتصال USB پشتیبانی می کند و هنگام اتصال به کامپیوتر یکی از حالتهای زیر را باید انتخاب کنید :

Mass Storage USB ) Data Transfer ): در این حالت انتقال دیتا صورت می گیرد . امکان دسترسی به کارت حافظه وجود دارد و نیاز به نصب هیچگونه درایور خاصی نیست چراکه سیستم عامل کامپیوتر گوشی را به عنوان یک ذخیره کننده USB خواهد شناخت . سرعت انتقال 2000 – 1800 کیلوبیت در ثانیه است .

PC Suite - : برای مدیریت فایلها و مدیریت گوشی با استفاده از نرم افزار  Nokia PC suite  است که همه ویژگی های گوشی در این حالت فعال است و امکان گرفتن بک آپ وجود دارد .

- Image Print : برای پرینت گرفتن از تصاویر .

MTP Protocol ) Media Player ): همزمان سازی و تطبیق فایل ها و دیتا با مدیا پلیر ویندوز .

. Bluetooth : بلوتوث گوشی نسخه 2.0 و قابلیت EDR را دارد و از پروفایل های زیر پشتیبانی می کند :

-   A2DP

-   AVCRP

BIP-Image push

DUN – GW

FT – Server

Hands Free – AG ( 1.0)

Headset – AG

OBEX

OPP – Client

OPP – Server

SIM Access – Server

بیشترین سرعت انتقال از طریق بلوتوث 100 کیلوبیت در ثانیه است .

. Wi – Fi : این گوشی از قابلیت  IEEE 802.11g ) Wi – Fi )پشتیبانی می کند و همه گونه استاندارد های امنیتی را داراست . همچنین دارای استاندارد Upnp نیز می باشد که با استفاده از آن در کنار Wi – Fi  می توان اسلایدها را به تلویزیون ، موزیکها را به ضبط استریو و عکسها را به پرینتر ارسال کرد . در واقع می توان UPnp را یک قابلیت افزوده به Wi – Fi دانست که عملکردی شبیه به بلوتوث دارد .

 موزیک

نکته جالب توجه در مورد سیستم صوتی N96 وجود پردازنده 24DSP  بیتی است که کیفیت صدا را نسبت به گوشی های دیگر نوکیا ارتقا داده است . همچنین N96 دارای یک رادیو FM فوق العاده خوب است که البته تا حدی شبیه به رادیوی N95 است . در کل می توان گفت N96 از لحاظ کیفیت پخش صوتی رادیو و موزیک بسیار خوب عمل می کند .

 کارایی

دریافت فرکانس از 40 هرتز تا 15 کیلو هرتز

+ 0.39 ‘ -1.58

خوب

میزان نویز

 

-87.3

خوب

Dynamic Range

 

87.3

خوب

TDH %

0.0098

 

خیلی خوب

IMD %

0.569

 

بد

صدای استریو

-75.5

 

خیلی خوب

Intermodultion در فرکانس 10 کیلو هرتز

0.112

 

متوسط

 

  

  

 

کارایی کل : خوب

* مقایسه کارایی بین N96 و N95 8G

 

Test

 

Nokia N96

Nokia N95 8G

دریافت فرکانس از 40 هرتز تا 15 کیلو هرتز

+ 0.39 ‘ -1.58

+ 0.77 ‚ -1.83

میزان نویز

 

-87.3

-77.7

Dynamic Range

 

87.3

77.4

TDH %

 

0.0098

 

0.0060

IMD %

 

0.569

 

0.153

صدای استریو

 

-75.5

 

-71.4

 

 

تلویزیون روی موبایل

N96 دارای برنامه ها و نرم افزارهای مورد نیاز برای دریافت تلویزیون و دیدن برنامه های تلویزیونی روی گوشی است . همچنین این برنامه قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی را نیز دارد و حتی می توان برای ضبط آنها زمانبندی را مشخص کرد . کیفیت پخش کانالهای تلویزیونی روی N96 نسبتاً خوب است و بخصوص با وجود DVB- H  می توانید از تلویزیون موبایل خود لذت ببرید .

  در نهایت

کیفیت زنگ گوشی N96 همانند بسیاری از گوشی های نوکیا بسیار خوب است و نکته خاصی ندارند همچنین قدرت ویبره گوشی نیز قابل قبول است . دو بلندگوی N96 و نیز کیفیت و بلندی صدای آنها خیلی خوب و قابل مقایسه با N81 است . از لحاظ اینترفیس و کیفیت گرافیکی منوها نیز بسیار خوب است و البته باید منتظر آپدیت های جدیدی برای آن بود .  

 

 

 

------------------------------------------------------------------------ 

    طراحی شده برای تفریح و سرگرمی فوق العاده تلویزیونی و ویدئویی :Prime time به تلفن های همراه نوکیای سریN اضافه شده است.

خود را در لذت و سرگرمی غرق کنید :
از تماشای ویدئوهای با کیفیت بالا روی صفحه نمایش بزرگ و شفاف دستگاه و با کیفیت صدای فوق العاده لذت ببرید.

فایلها و اطلاعات خود را به همراه داشته باشید :
امکان ذخیره بیشتر موسیقی، ویدئو، تصاویر و نقشه ها به کمک حافظه بزرگ دستگاه.

سهولت برقراری ارتباط :
شما می توانید از ویژگی های متعدد برقراری ارتباط دستگاه استفاده کرده و به فایلها، اطلاعات و خدمات مختلف دسترسی داشته باشید.

مشخصات :
لذت تفریح به هنگام حرکت را تجربه نمائید.

ویدئو و تلویزیون :
با مشاهده اخبار، برنامه های ورزشی، کمدی یا حتی تلویزیون زنده خود را در جادوی لذت و تفریح غرق کنید. همچنین به راحتی تمام به فایل ها و سرویس های ویدئویی دسترسی پیدا کنید.

موسیقی :
از موسیقی های مورد علاقه خود با کیفیتی فوق العاده لذت ببرید. پخش آنها را به کمک کلیدهای رسانه ای دارای کاربرد آسان کنترل کنید. همچنین امکاناتی از قبیل نغمه های جدید و پادکست ها، رادیوی FM و رادیوی اینترنتی را کشف نمائید.

نقشه ها :
به کمک نقشه های راهنمای نوکیا،اطراف خود را کشف و جستجو نمائید.آدرسها و موقعیت های محلی مورد علاقه خود را جستجو کرده و بیابید. برنامه خود را به نسخه های قابل استفاده در اتومبیل و همچنین نوع راهنمای راهیابی قدم به قدم مخصوص افراد پیاده، ارتقاء دهید.

عکس ها :
در حال حرکت تصاویر زیبایی را تهیه کنید. لحظات زیبای خود را با دوستان بصورت انلاین به اشتراک بگذارید. با استفاده از ویژگی الحاق تصاویر به موقعیتی که در آن گرفته شده اند، جنبه هایی جدید از عکسبرداری را تجربه نمائید.

اینترنت :
به دنیای ارتباطات متصل شوید. در حال حرکت به جستجو و مرور اینترنت بپردازید. با سرعت تا 3.5G به اینترنت وصل شده و یا امکانات موجود و در دسترس را بیابید. از آخرین اخبار از طریق RSS و یا مرورگر شبکه کامل مطلع شوید.


مشخصات فنی :


فرکانس مخابراتی :



ابعاد :


کارکردهای حافظه :


* جزئیات مربوط به محصول ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر نماید. نوع نرم افزارهای موجود ممکن است متفاوت باشد. حافظه دینامیک به معنی حافظه در دسترسی می باشد که بین ویژگی های حافظه دینامیک به اشتراک گذاشته شده است. هنگامی که هر کدام از این ویژگی ها مورد استفاده قرار می گیرد، حافظه در دسترس برای سایر ویژگی ها که به این حافظه وابسته می باشند،کاهش می یابد.
** ظرفیت ویدئویی بر مبنای ویدئوی H.264 768-kbps و با وضوح 320x240 و در ترکیب با 96-kbps AAC صوتی می باشد. ظرفیت موسیقی به میزان 3:45 دقیقه برای هر فایل صوتی و رمز گذاری 48kbps بافرمت رمزگذاری +eAAC بستگی دارد.
** ظرفیت موسیقی به میزان 3:45 دقیقه برای هر فایل صوتی و رمز گذاری 48kbps بافرمت رمزگذاری +eAAC برای برنامه Nokia Audio Manager بستگی دارد.ظرفیت برای کدگذاری 128kbps از نوع AAC تا تعداد 12000 آهنگ می باشد.




مشخصات باتری :


* زمان های کارکرد ممکن است بسته به نوع تکنولوژی مورد استفاده برای برای دسترسی به رادیو، تنظیمات شبکه و نحوه استفاده ،متفاوت باشد.



رابط کاربری و صفحه نمایش :


انتقال اطلاعات :


* سرعت های عملی حاصل شده ممکن است بسته به نوع پشتیبانی شبکه تغییر نماید.



ویدئو :

مرکز ویدئو :



فرمت ها و کدهای رمز ویدئویی :


تلویزیون زنده :


دسترسی به ویدئوی بر پایه مرورگر :


موسیقی :

کارکردهای موسیقی :



* در دسترس بودن فروشگاه موسیقی نوکیا در کشورهای مختلف متفاوت می باشد.


رادیو :


* رادیوی FM به یک آنتن اضافی، علاوه بر آنتن بی سیم خود دستگاه نیاز دارد. یک هدست سازگار یا پیشرفته را باید به دستگاه وصل کرد تا رادیوی FM بطور صحیح کار کند.


جستجو و راهیابی :

نقشه ها و راهیابی :



* A-GPS یک ویژگی وابسته به شبکه می باشد که که به یک نقشه اطلاعاتی وابسته می باشد. استفاده از این سرویس ممکن است مستلزم صرف هزینه اضافی باشد.
** دانلود تصاویر ماهواره ای ممکن اسن مستلزم ارسال و دریافت حجم بزرگی از داده ها توسط ارائه دهنده خدمات مخابراتی شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال داده ها و اطلاعات لطفا با ارائه دهنده سرویس مخابراتی خود تماس بگیرید.



ایمیل و پیام :


مرورگر اینترنت :


اتصالات :


محتویات بسته فروش استاندارد :


* محتویات بسته فروش ممکن است بسته به کشورهای مختلف متفاوت باشد. برخی مشخصات ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر نماید. در دسترس بودن برخی محصولات و سرویس ها ممکن است بسته به نوع منطقه متفاوت باشد. برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه با عامل فروش محصولات نوکیا در محل زندگی خود تماس بگیرید. عملکردها، سرویس ها و برخی ویژگی ها ممکن است به شبکه و همچنین سازگاری دستگاه های مورد استفاده و فرمت های برنامه های پشتیبانی شده بستگی داشته باشد. استفاده از برخی خدمات ممکن است مستلزم صرف هزینه اضافی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ارائه کننده خدمات مخابراتی خود تمای بگیرید.


امکانات تصویری :

دوربین اصلی:



دوربین ثانویه :


ضبط ویدئویی :


عکسبرداری :


 

  • WCDMA2100/900 (HSDPA) / EGSM900, GSM850/1800/1900 MHz (EGPRS)
  • انتقال اتوماتیک بین باندها و حالت ها
  • DVB-H Class C, 470-750 MHz

  • حجم: 92 سی سی
  • وزن: 125 گرم
  • طول: 103 میلی متر
  • عرض: 55 میلی متر
  • ضخامت: 18 میلی متر، در برخی بخش ها تا 20 میلی متر

  • حافظه داخلی 16 گیگابایت، به اضافه ورودی کارت حافظه میکروSD( قابل جابجایی) برای افزایش میزان حافظه و قابلیت انعطاف
  • نشانگر ظرفیت تقریبی حافظه دینامیک با میزان ذخیره 16 گیگابایت
    ویدئو: 40 ساعت**
    موسیقی: 12000 آهنگ***
  • 128MB RAM و 256MB حافظه سیستم ( سیستم عامل به اضافه بخش داده های کاربر دینامیک)

  • باتری: باتری نوکیا BL-5F با ظرفیت 950 mAh
  • مدت زمان مکالمه: تا 150 / 220 دقیقه (WCDMA / GSM)
  • مدت زمان شارژ: تا 200 / 220 دقیقه (WCDMA / GSM)
  • مدت زمان پخش ویدئویی: تا 5 ساعت ( در حالت آفلاین)
  • مدت زمان پخش موسیقی: تا 14 ساعت ( در حالت آفلاین)
  • مدت زمان پخش تلویزیونی: تا 4 ساعت (DVB-H)

  • صفحه نمایش LCD TFT و QVGA با ابعاد 2.8 اینچ (240 320x پیکسل)
  • رابط کاربر: [تنها کاربران عضو قادر به دیدن لینک ها هستند . جهت عضویت اینجا را کلیک کنید]
  • صفحه نمایش در حال انتظار فعال، منوی چند رسانه ای

  • WCDMA HSDPA 900/2100 MHzبا امکان بسته بندی همزمان اطلاعات و صدا ( حداکثر سرعت PS : UL/DL= 3.6Mbps/384kbps ، حداکثر سرعت CS: 64kbps)
  • پشتیبانی حالت انتقال دوگانه(DTM) برای ارتباط بسته اطلاعاتی و صوتی همزمان در شبکه های GSM/EDGE. کلاس ساده A، multi slot class 11, (3 Rx + 2Tx), UL/DL= 177.6/118.4kbps
  • EGPRS class B, multi slot class 32, max speed DL/UL= 296/177.6kbps
  • GPRS class B, multi slot class 32, max speed DL/UL= 107/64.2kbps

  • مرکز ویدئو: قطب مرکزی برای به اشتراک گذاری تجارب ویدئویی
  • دسترسی به آخرین ویدئوی پخش شده و از سر گیری پخش آسان
  • بخش ویدئوهای شخصی: مجموعه ای از ویدئوهای ذخیره شده
  • دسترسی به ویدئوهای اینترنتی، سازگار با فرمت های RSS و پادکست های ویدئویی، با دانلودها و نسخه های به روز شده بصورت بی سیم و مستقیم
  • کاتالوگ خدمات به منظور مطلع شدن از ویدئوهای اینترنتی جدید

  • MPEG-4 Part 2 (H.263/SP) ، تا VGA 30 fps، کد رمز پرسرعت سخت افزاری، تنظیم شده روی حداکثر QVGA روی صفحه نمایش دستگاه، یا حداکثر SDTV روی خروجی تلویزیون
  • MPEG-4 Part 10 (H.264/AVC) ، تا VGA 30 fps، کد رمز پرسرعت سخت افزاری، تنظیم شده روی حداکثر QVGA روی صفحه نمایش دستگاه، یا حداکثر SDTV روی خروجی تلویزیون
  • Windows Media Video (WMV9)، تا CIF/QVGA 30 fps، کد رمز پرسرعت سخت افزاری، تنظیم شده روی حداکثر QVGA روی صفحه نمایش دستگاه، یا حداکثر SDTV روی خروجی تلویزیون
  • RealVideo QCIF با 30 فریم در ثانیه
  • پشتیبانی Flash Video در مرورگر
  • پشتیبانی DRM: OMA DRM 1, OMA DRM 2, WM DRM

  • قادر به پخش تلویزیونی بصورت (DVB-H)
    تلویزیون همراه با آنتن داخلی بصورت (DVB-H)
    DVB-H Class C, 470-750 MHz

  • پشتیبانی دانلود، دریافت و مشاهده همزمان و دانلود پیشرفته
  • Support for Flash video

  • سیستم پخش موسیقی دیجیتال - با پشتیبانی فرمت های MP3, AAC, eAAC+, WMA, album art
  • ویرایش و با اشتراک گذاری لیست پخش
  • اکولایزر و مبدل گرافیکی
  • جستجو، مرور و خرید آهنگ ها بصورت آنلاین در فروشگاه موسیقی نوکیا - با پشتیبانی فایل های حفاظت شده Windows Media DRM

  • رادیوی استریو FM (87.5-108 MHz, 76-90MHz) با پشتیبانی RDS، و Visual Radio™ و استفاده از رادیو FM در حالت آفلاین
  • رادیوی اینترنتی نوکیا

  • گیرنده GPS تعبیه شده در دستگاه، با پشتیبانی GPS (A-GPS)*
  • برنامه کاربردی نقشه های نوکیا
  • نقشه های قابل دانلود شدن رایگان بیش از 150 کشور، میلیون ها مکان، جزئیات مکان و تصاویر ماهواره ای**
  • نسخه های به روز شده قابل خریداری: راهنماهای شهری چندرسانه ای و خدمات راهیابی: نرم افزار- راهیابی در اتومبیل با فرامین صوتی، یا راهنمای قدم به قدم برای افراد پیاده

  • سرویس ایمیل با کاربرد آسان با پشتیبانی پیشرفته از تصاویر، ویدئوها، موسیقی و مدارک
  • پشتیبانی SMTP, IMAP4, POP3, MMS, SMS. به همراه ویرایشگر مشترک پیام های کوتاه و پیام های متنی
  • سازگار با صفحه کلید بی سیم نوکیا SU-8W ( بصورت مجزا به فروش می رسد)

  • مرورگر اینترنت نوکیا با نقشه کوچک، سابقه تصویری، پشتیبانی HTML و JavaScript ، پشتیبانی Flash Lite 3.0 و Flash video
  • برنامه RSS reader

  • WLAN - IEEE802.11 g/b با پشتیبانی UPnP
  • USB 2.0 پر سرعت با رابط میکرو USB نوع B
  • فیش هدست استریوی 3.5 میلی متری، پشتیبانی خروجی تلویزیون ( پال/ NTSC)
  • بلوتوث 2.0 با استریوی صوتی A2DP و سرعت داده پیشرفته (EDR)
  • امکان برقراری اتصال با برنامه Nokia Nseries PC Suite با USB و تکنولوژی بی سیم بلوتوث

  • نوکیا N96
  • باتری نوکیا BL-5F
  • کابل اتصال نوکیا CA-101
  • کابل خروجی تلویزیون CA-75U
  • هدست استریوی نوکیا و کنترل از راه دور HS-45 و AD-54
  • شارژر موبایل نوکیا DC-4 ( شارژر اتومبیل)
  • شارژر کوچک مسافرتی نوکیا AC-5

  • تا 5 مگاپیکسل (2592 1944x پیکسل)
  • کارل زایس اپتیک: لنزهای Tessar™
  • زوم اتوماتیک، نوردهی اتوماتیک
  • نوع فاصله کانونی لنز: F2.8
  • فاصله کانونی : 5.2 میلی متر
  • محدوده زوم از 10 سانتی متر تا فاصله نامحدود
  • فلاش دوربین Dual-LED، نور ویدئویی، نمایشگر ضبط، نور راهنمای زوم اتوماتیک

  • حسگر VGA با (640 480xپیکسل)

  • ضبط ویدئویی با فرمت MPEG-4 و با VGA با سرعت 30 فریم بر ثانیه
  • ثابت سازی ویدئویی دیجیتال
  • طول کلیپ ویدئویی: محدود به میزان ظرفیت ذخیره سازی
  • فرمت فایل ویدئویی: mp4( پیش فرضی)، 3gp ( برای پیام های تصویری)
  • تنظیمات برای منظره، نور ویدئویی، تنظیم فرکانس نور سفید، درجه رنگ

  • وضوح تصاویر ثابت: تا 5 مگاپیکسل (2592 1944x پیکسل)
  • فرمت تصویر ثابت: JPEG, EXIF
  • برچسب گذاری موقعیت: الحاق اتوماتیک موقعیت عکسبرداری به داخل تصاویر
  • تنظیمات برای منظره، فلاش، ترتیب، تایمر، رنگ، تنظیم سیگنال نور سفید، کنتراست، جبران سازی نوردهی، راهنماها

لباس شنای اسلامی

مجموعه ای از مدلهای متنوع لباس شنای اسلامی برای بانوان

مدلهای مختلف لباس شنای اسلامی بانوان  www.danipic.sub.ir

مدلهای مختلف لباس شنای اسلامی بانوان  www.danipic.sub.ir

مدلهای مختلف لباس شنای اسلامی بانوان  www.danipic.sub.ir

مدلهای مختلف لباس شنای اسلامی بانوان  www.danipic.sub.ir

مدلهای مختلف لباس شنای اسلامی بانوان  www.danipic.sub.ir

مدلهای مختلف لباس شنای اسلامی بانوان  www.danipic.sub.ir

مدلهای مختلف لباس شنای اسلامی بانوان  www.danipic.sub.ir

مدلهای مختلف لباس شنای اسلامی بانوان  www.danipic.sub.ir

مدلهای مختلف لباس شنای اسلامی بانوان  www.danipic.sub.ir

مدلهای مختلف لباس شنای اسلامی بانوان  www.danipic.sub.ir

مدلهای مختلف لباس شنای اسلامی بانوان  www.danipic.sub.ir

مدلهای مختلف لباس شنای اسلامی بانوان  www.danipic.sub.ir


 

 

 

داغ ترین وجدیدترنی عکسهای عروسی هیفا

 عکسهای عروسی هیفا وهبی  

 همونطور که قبلا توضیح دادم ، هیفا وهبی مدل و بازیگر و خواننده لبنانی ملقب به « ملکه » ، در تاریخ جمعه 4 اردیبهشت 1388 برابر با 24 آوریل 2009

با مدیر برنامه هاش احمد ابوهشیمه ازدواج کرد. عکس های زیر از مراسم عروسی هیفا که با حضور تعداد زیادی از شخصیت های

سیاسی و هنری برگزار شد . هیفا با لباسی سفارشی از کمپانی D & G مثل همیشه بین مهمونا دلبری می کرد.





















__________________
ترس من اینه که روزی روی بالم پابزارم
واسه بدبینیو حرفات تورو تنها بزارم ترس
من از خنده های تلخ بی روح لب توست
کاش بدونی دل تنهام گم شده تو این شب تار

 

درسیستم وطن کلیک عضو شوید

گوشی n96 خوبه که بخرم قیمتش 460 هزارتومان ؟

سلام دوستان من می خواهم گوشی موبایل بخرم ونظرم روی n 96  نوکیاست اما نمی دونم که خوبه یانه تحقیق کردم ؟ اما هنوز تصمیم نگرفتم ؟ 

آیا کسی این گوشی را دارد ومی تواند کمکم کمد وراهنمایی کنه که چه گونه گوشیه ؟ 

لطفا راهنمایی کنید 

 

---------------------------------------------------------- 

این مشخصات واطلاعاتیه که جمع اوری کردم  

 

 

مروری بر نوکیا N96

 

 

محتویات بسته خریداری شده :

- گوشی N96 نوکیا

- باتری لیتیومی Li-Ion مدل BL-5F

- کابل USB انتقال دیتا مدل CA-101

- کابل اتصال تلویزیون مدل CA-75U

- هدفون به همراه ریموت کنترل مدل  HD-45 و AD-54

- شارژر اتومبیل مدل DC-4

- شارژر مدل AC-5

امروزه الگوی انتخاب بیشتر کاربران موبایل بطور میانگین بر روی میزان کارایی و ویژگی های کاربردی گوشی هاست . بطور مثال N95 نوکیا با امکانات و قابلیتهای فوق العاده یکی از کامل ترین گوشی هاست که با استقبال فوق العاده ای از جانب کاربران موبایل روبرو شد . بنابر این انتظار می رود N96 نیز این بار درصدر جدول پرفروشهای نوکیا قرار بگیرد چراکه یکی از گوشی های کامل و پرکاربرد است . در واقع هدف نوکیا ارایه گوشی های هم سطح اما با طراحی ها و قابلیتهای متفاوت است تا بتواند جوابگوی هر نوع سلیقه و خواسته ای از سوی کاربران باشد . در حال حاضر N96 بهترین و کاملترین نسخه گوشی های سری 60 معرفی شده است . در بین گوشی های نوکیا دو گوشی N77و N92 دارای قابلیت DVB-H و امکان اتصال و یا دریافت امواج تلویزیونی و ماهواره ای هستند اما متأسفانه این گونه گوشی ها با استقبال خوبی روبرو نشدند و حتی در برخی کشورها از این گوشی ها بدلیل دریافت امواج ماهواره ای استفاده نمی شود .

قابلیت DVB-H هنوز به طور کامل فراگیر نشده و برندهای خیلی محدودی بر روی برخی مدلهای گوشی از این قابلیت استفاده کرده اند. به هر حال این قابلیت و امکان اتصال به تلویزیون در N96 نیز وجود دارد و این یکی از امکانات ویژه این گوشی است . مانند گوشی های دیگر سری N نوکیا ، N96 نیز از لحاظ قابلیتهای مولتی مدیا فوق العاده پیشرفته است .

صفحه نمایش بزرگ ، پشتیبانی سخت افزاری جهت کد گشایی H.264 ، پخش پر سرعت ویدیویی و ... از جمله قابلیتهای آن است . در N95 و برخی نسخه های بعدی از تراشه TI OMAP استفاده شده در حالیکه N96 با تراشه ST Micro electronic Nomadik کار می کند .

 

 طراحی و ساختار ظاهری

 

در ظاهر N96 بسیار شبیه به  8N81 گیگابایتی است . هم از لحاظ پوشش بدنه و هم از لحاظ کنترل ها . متأسفانه بدنه گوشی ، بخصوص  پانل جلویی به سرعت کثیف می شود و اثر انگشت و چربی و گرد و غبار را جذب می کند .

 

ابعاد گوشی 18 × 55 × 103 میلی متر و وزن آن 125 گرم است که از N81 حدوداً 0.5 سانتی متر پهن تر است اما گرفتن آن در دست بسیار راحت است . به نظر می رسد این گوشی بیشتر استیل مردانه داشته باشد اما نمی توان گفت مورد توجه خانمها قرار نمی گیرد ، همانطور که N93 با آن ساختار حجیم، طرفداران زیادی در بین خانمها داشته و دارد به هر حال N96 یک گوشی بزرگ است که به راحتی در هر جیبی قرار نمی گیرد . در قسمت بالایی گوشی دکمه قفل گوشی ، دکمه روشن / خاموش گوشی و نیز جک 3/5 میلیمتری هدفون وجود دارد .

در کناره سمت چپ اسلات کارت حافظه Micro SD با پوشش پلاستیکی است . در کناره سمت راست 2 اسپیکر فلزی ، دکمه دوربین و دکمه تنظیم صدا قرار دارند . در پایین گوشی نیز سوکت USB و اسلات 2 میلیمتری شارژر قرار دارد .  

N96 دارای سیستم کشویی دو طرفه که به سمت بالا و پایین حرکت می کند که با حرکت کشویی به سمت پایین دکمه های کنترل صدا و ویدیو دیده می شوند . این دکمه ها از جنس پلاستیک هستند و کاملاً مسطح هستند . در پشت گوشی از فلاش LED ، لنز دوربین 5 مگاپیکسلی CMOS ( که کاملاً شبیه دوربین N95 است ) به همراه فوکوس اتوماتیک وجود دارد .

 

در کنار لنز دوربین یک پایه کوچک قرار دارد که برای تماشای ویدیو کاربرد دارد . با باز کردن این پایه و قرار دادن گوشی روی یک سطح صاف به راحتی می توان فیلم مشاهده کرد . این پایه استحکام خوبی دارد .

 صفحه نمایش

صفحه نمایش گوشی QVGA 2.8 اینچ است ( 58 × 42 میلیمتر ، 320 × 240 پیکسل ) . این صفحه قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را با روشنایی کافی دارد . در نور مستقیم، تصویر کمی تار می شود اما هنوز قابل دیدن است .

 

تا 8 خط متن و 3 خط سرویس روی صفحه قابل مشاهده است . در برخی حالتها می توان تا 14 خط متن را نیز روی صفحه دید .

 صفحه کلید

همانند N81 ، N96 نیز دارای دکمه 4 طرفه چرخان است . علاوه بر این دکمه های کنترل موسیقی که روی ریموت کنترل N96 هم قرار دارند در اینجا دیده می شوند . نکته جالب توجه این است که این دکمه حرکتی بصورت لمسی است و با لمس آن می توان بین فایل ها و منوها حرکت کرد . دکمه چند منظوره سمت راست ، منوی مولتی مدیا را باز می کند .

کلیدهای شماره دار با سایز متوسط بوده و کاملاً مسطح هستند . بدلیل براق بودن پوشش آنها اثر انگشت و لک چربی روی آنها می ماند  اما کارایی صفحه کلید فوق العاده خوب است و دکمه ها با نور پس زمینه سفید روشن می شوند .

   

 باتری

باتری گوشی از نوع لیتیومی با ظرفیت 950 میلی آمپر ساعت و مدل BL – 5F است ( درست مثل باتری N95 ) . مدت کارایی گوشی در حالت مکالمه مداوم 3.6ساعت و در حالت آماده به کار 220 ساعت است . مدت آماده به کار N95 حدوداً 240 ساعت بود که در کل تفاوت زیادی با N96 ندارد در حالیکه N81 تا 420 ساعت در حالت آماده به کار دوام می آورد . مدت زمان شارژ کامل باتری N96 نیز حدود 2 ساعت است .

N96 دارای یک پردازنده DSP برای پردازش صدا و تصویر است که کارایی گوشی را بیشتر می کند. بد نیست نگاهی به کارایی باتری در حالتهای مختلف داشته باشیم :

- کار با   GPS سه ساعت

- ویدیو 4.5ساعت ( نوکیا N95 8G تا 3.5ساعت )

- جستجوگر وب ( از طریق تکنولوژی ای دی جی ای ) 3.5 ساعت ( در N95 8G حدوداً 3 ساعت )

- وایرلسلن   3.5 ساعت ( در  N95 8G ، سه ساعت )

- موسیقی ( با هدفون ) 13.5 ساعت ( در N85 8G حدود 10 ساعت )

- تلویزیون تا 5 ساعت

بنابر این همانطور که مشاهده می کنید سخت افزار و باتری N96 کارایی و طول عمر بیشتری نسبت به N95 8G دارد .

 حافظه

N96 اولین گوشی هوشمند سری 60 است که هم از 16 گیگابایت حافظه داخلی و هم از کارت حافظه خارجی بهره می برد و تاکنون نوکیا از این ساختار حافظه بر روی گوشی هایش استفاده نکرده است مگر برای کامپیوترهای جیبی مثل N800 یا N810 . البته موتورولا نیز از این ساختار حافظه در ROKR E8 استفاده کرده است . دو بخش جدا روی حافظه گوشی وجود دارد یکی دیسک C که در کل دارای 256 مگابایت حافظه بوده که از این میزان 180 مگابایت برای استفاده کاربر و نگهداری اطلاعات پیام ها ، تقویم ، اتفاقات و ... استفاده می شود و کاربر می تواند اطلاعات و فایل های خود را در اینجا ذخیره کرده و یا برنامه هایی را نصب کند . در بخش مدیریت فایل ها یک تب اضافه شده که مربوط به فایل های روی کارت حافظه می باشد .

هنگام کپی کردن فایل ها در حالت USB Mass Storage روی حافظه داخلی گوشی ، سرعت انتقال در حدود 2 مگابیت در ثانیه است ولی در هنگام انتقال اطلاعات بین کارت حافظه و USB ، سرعت انتقال 1 مگابیت در ثانیه است .

 مشخصات سخت افزاری

همنطور که به یاد دارید N95 از سخت افزار TIOMAP 2420 بهره می برد که از همین سیستم در بیشتر گوشی های سطح بالا و مطرح نوکیا استفاده شده است . با حضور N81 ،یک پلات فرم جدید برای گوشی ها در نظر گرفته شد که در حال حاضر نسخه سوم آن به نام STN 8816 از سری Nomadik از ST Micro electronic روی گوشی هایی مثل N96 بکار گرفته شده است که دارای پردازنده ARM 926 EJ با سرعت 334 مگاهرتز است . علاوه بر این N96 دارای یک پردازنده DSP جهت پردازش ویدیویی و صوتی می باشد . همچنین یک سنسور حرکتی وجود دارد که بطور اتوماتیک هنگامیکه گوشی بچرخد تصویر را می چرخاند .   

 ابزار ارتباطی ( USB ، Bluetooth و Wi – Fi )

. USB : این گوشی از نسخه 2.0 اتصال USB پشتیبانی می کند و هنگام اتصال به کامپیوتر یکی از حالتهای زیر را باید انتخاب کنید :

Mass Storage USB ) Data Transfer ): در این حالت انتقال دیتا صورت می گیرد . امکان دسترسی به کارت حافظه وجود دارد و نیاز به نصب هیچگونه درایور خاصی نیست چراکه سیستم عامل کامپیوتر گوشی را به عنوان یک ذخیره کننده USB خواهد شناخت . سرعت انتقال 2000 – 1800 کیلوبیت در ثانیه است .

PC Suite - : برای مدیریت فایلها و مدیریت گوشی با استفاده از نرم افزار  Nokia PC suite  است که همه ویژگی های گوشی در این حالت فعال است و امکان گرفتن بک آپ وجود دارد .

- Image Print : برای پرینت گرفتن از تصاویر .

MTP Protocol ) Media Player ): همزمان سازی و تطبیق فایل ها و دیتا با مدیا پلیر ویندوز .

. Bluetooth : بلوتوث گوشی نسخه 2.0 و قابلیت EDR را دارد و از پروفایل های زیر پشتیبانی می کند :

-   A2DP

-   AVCRP

BIP-Image push

DUN – GW

FT – Server

Hands Free – AG ( 1.0)

Headset – AG

OBEX

OPP – Client

OPP – Server

SIM Access – Server

بیشترین سرعت انتقال از طریق بلوتوث 100 کیلوبیت در ثانیه است .

. Wi – Fi : این گوشی از قابلیت  IEEE 802.11g ) Wi – Fi )پشتیبانی می کند و همه گونه استاندارد های امنیتی را داراست . همچنین دارای استاندارد Upnp نیز می باشد که با استفاده از آن در کنار Wi – Fi  می توان اسلایدها را به تلویزیون ، موزیکها را به ضبط استریو و عکسها را به پرینتر ارسال کرد . در واقع می توان UPnp را یک قابلیت افزوده به Wi – Fi دانست که عملکردی شبیه به بلوتوث دارد .

 موزیک

نکته جالب توجه در مورد سیستم صوتی N96 وجود پردازنده 24DSP  بیتی است که کیفیت صدا را نسبت به گوشی های دیگر نوکیا ارتقا داده است . همچنین N96 دارای یک رادیو FM فوق العاده خوب است که البته تا حدی شبیه به رادیوی N95 است . در کل می توان گفت N96 از لحاظ کیفیت پخش صوتی رادیو و موزیک بسیار خوب عمل می کند .

 کارایی

دریافت فرکانس از 40 هرتز تا 15 کیلو هرتز

+ 0.39 ‘ -1.58

خوب

میزان نویز

 

-87.3

خوب

Dynamic Range

 

87.3

خوب

TDH %

0.0098

 

خیلی خوب

IMD %

0.569

 

بد

صدای استریو

-75.5

 

خیلی خوب

Intermodultion در فرکانس 10 کیلو هرتز

0.112

 

متوسط

 

  

  

 

کارایی کل : خوب

* مقایسه کارایی بین N96 و N95 8G

 

Test

 

Nokia N96

Nokia N95 8G

دریافت فرکانس از 40 هرتز تا 15 کیلو هرتز

+ 0.39 ‘ -1.58

+ 0.77 ‚ -1.83

میزان نویز

 

-87.3

-77.7

Dynamic Range

 

87.3

77.4

TDH %

 

0.0098

 

0.0060

IMD %

 

0.569

 

0.153

صدای استریو

 

-75.5

 

-71.4

 

 

تلویزیون روی موبایل

N96 دارای برنامه ها و نرم افزارهای مورد نیاز برای دریافت تلویزیون و دیدن برنامه های تلویزیونی روی گوشی است . همچنین این برنامه قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی را نیز دارد و حتی می توان برای ضبط آنها زمانبندی را مشخص کرد . کیفیت پخش کانالهای تلویزیونی روی N96 نسبتاً خوب است و بخصوص با وجود DVB- H  می توانید از تلویزیون موبایل خود لذت ببرید .

  در نهایت

کیفیت زنگ گوشی N96 همانند بسیاری از گوشی های نوکیا بسیار خوب است و نکته خاصی ندارند همچنین قدرت ویبره گوشی نیز قابل قبول است . دو بلندگوی N96 و نیز کیفیت و بلندی صدای آنها خیلی خوب و قابل مقایسه با N81 است . از لحاظ اینترفیس و کیفیت گرافیکی منوها نیز بسیار خوب است و البته باید منتظر آپدیت های جدیدی برای آن بود .  

 

 

 

------------------------------------------------------------------------ 

    طراحی شده برای تفریح و سرگرمی فوق العاده تلویزیونی و ویدئویی :Prime time به تلفن های همراه نوکیای سریN اضافه شده است.

خود را در لذت و سرگرمی غرق کنید :
از تماشای ویدئوهای با کیفیت بالا روی صفحه نمایش بزرگ و شفاف دستگاه و با کیفیت صدای فوق العاده لذت ببرید.

فایلها و اطلاعات خود را به همراه داشته باشید :
امکان ذخیره بیشتر موسیقی، ویدئو، تصاویر و نقشه ها به کمک حافظه بزرگ دستگاه.

سهولت برقراری ارتباط :
شما می توانید از ویژگی های متعدد برقراری ارتباط دستگاه استفاده کرده و به فایلها، اطلاعات و خدمات مختلف دسترسی داشته باشید.

مشخصات :
لذت تفریح به هنگام حرکت را تجربه نمائید.

ویدئو و تلویزیون :
با مشاهده اخبار، برنامه های ورزشی، کمدی یا حتی تلویزیون زنده خود را در جادوی لذت و تفریح غرق کنید. همچنین به راحتی تمام به فایل ها و سرویس های ویدئویی دسترسی پیدا کنید.

موسیقی :
از موسیقی های مورد علاقه خود با کیفیتی فوق العاده لذت ببرید. پخش آنها را به کمک کلیدهای رسانه ای دارای کاربرد آسان کنترل کنید. همچنین امکاناتی از قبیل نغمه های جدید و پادکست ها، رادیوی FM و رادیوی اینترنتی را کشف نمائید.

نقشه ها :
به کمک نقشه های راهنمای نوکیا،اطراف خود را کشف و جستجو نمائید.آدرسها و موقعیت های محلی مورد علاقه خود را جستجو کرده و بیابید. برنامه خود را به نسخه های قابل استفاده در اتومبیل و همچنین نوع راهنمای راهیابی قدم به قدم مخصوص افراد پیاده، ارتقاء دهید.

عکس ها :
در حال حرکت تصاویر زیبایی را تهیه کنید. لحظات زیبای خود را با دوستان بصورت انلاین به اشتراک بگذارید. با استفاده از ویژگی الحاق تصاویر به موقعیتی که در آن گرفته شده اند، جنبه هایی جدید از عکسبرداری را تجربه نمائید.

اینترنت :
به دنیای ارتباطات متصل شوید. در حال حرکت به جستجو و مرور اینترنت بپردازید. با سرعت تا 3.5G به اینترنت وصل شده و یا امکانات موجود و در دسترس را بیابید. از آخرین اخبار از طریق RSS و یا مرورگر شبکه کامل مطلع شوید.


مشخصات فنی :


فرکانس مخابراتی :



ابعاد :


کارکردهای حافظه :


* جزئیات مربوط به محصول ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر نماید. نوع نرم افزارهای موجود ممکن است متفاوت باشد. حافظه دینامیک به معنی حافظه در دسترسی می باشد که بین ویژگی های حافظه دینامیک به اشتراک گذاشته شده است. هنگامی که هر کدام از این ویژگی ها مورد استفاده قرار می گیرد، حافظه در دسترس برای سایر ویژگی ها که به این حافظه وابسته می باشند،کاهش می یابد.
** ظرفیت ویدئویی بر مبنای ویدئوی H.264 768-kbps و با وضوح 320x240 و در ترکیب با 96-kbps AAC صوتی می باشد. ظرفیت موسیقی به میزان 3:45 دقیقه برای هر فایل صوتی و رمز گذاری 48kbps بافرمت رمزگذاری +eAAC بستگی دارد.
** ظرفیت موسیقی به میزان 3:45 دقیقه برای هر فایل صوتی و رمز گذاری 48kbps بافرمت رمزگذاری +eAAC برای برنامه Nokia Audio Manager بستگی دارد.ظرفیت برای کدگذاری 128kbps از نوع AAC تا تعداد 12000 آهنگ می باشد.




مشخصات باتری :


* زمان های کارکرد ممکن است بسته به نوع تکنولوژی مورد استفاده برای برای دسترسی به رادیو، تنظیمات شبکه و نحوه استفاده ،متفاوت باشد.



رابط کاربری و صفحه نمایش :


انتقال اطلاعات :


* سرعت های عملی حاصل شده ممکن است بسته به نوع پشتیبانی شبکه تغییر نماید.



ویدئو :

مرکز ویدئو :




فرمت ها و کدهای رمز ویدئویی :


تلویزیون زنده :


دسترسی به ویدئوی بر پایه مرورگر :


موسیقی :

کارکردهای موسیقی :



* در دسترس بودن فروشگاه موسیقی نوکیا در کشورهای مختلف متفاوت می باشد.


رادیو :


* رادیوی FM به یک آنتن اضافی، علاوه بر آنتن بی سیم خود دستگاه نیاز دارد. یک هدست سازگار یا پیشرفته را باید به دستگاه وصل کرد تا رادیوی FM بطور صحیح کار کند.


جستجو و راهیابی :

نقشه ها و راهیابی :



* A-GPS یک ویژگی وابسته به شبکه می باشد که که به یک نقشه اطلاعاتی وابسته می باشد. استفاده از این سرویس ممکن است مستلزم صرف هزینه اضافی باشد.
** دانلود تصاویر ماهواره ای ممکن اسن مستلزم ارسال و دریافت حجم بزرگی از داده ها توسط ارائه دهنده خدمات مخابراتی شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال داده ها و اطلاعات لطفا با ارائه دهنده سرویس مخابراتی خود تماس بگیرید.



ایمیل و پیام :


مرورگر اینترنت :


اتصالات :


محتویات بسته فروش استاندارد :


* محتویات بسته فروش ممکن است بسته به کشورهای مختلف متفاوت باشد. برخی مشخصات ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر نماید. در دسترس بودن برخی محصولات و سرویس ها ممکن است بسته به نوع منطقه متفاوت باشد. برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه با عامل فروش محصولات نوکیا در محل زندگی خود تماس بگیرید. عملکردها، سرویس ها و برخی ویژگی ها ممکن است به شبکه و همچنین سازگاری دستگاه های مورد استفاده و فرمت های برنامه های پشتیبانی شده بستگی داشته باشد. استفاده از برخی خدمات ممکن است مستلزم صرف هزینه اضافی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ارائه کننده خدمات مخابراتی خود تمای بگیرید.


امکانات تصویری :

دوربین اصلی:




دوربین ثانویه :


ضبط ویدئویی :


عکسبرداری :


 

  • WCDMA2100/900 (HSDPA) / EGSM900, GSM850/1800/1900 MHz (EGPRS)
  • انتقال اتوماتیک بین باندها و حالت ها
  • DVB-H Class C, 470-750 MHz

  • حجم: 92 سی سی
  • وزن: 125 گرم
  • طول: 103 میلی متر
  • عرض: 55 میلی متر
  • ضخامت: 18 میلی متر، در برخی بخش ها تا 20 میلی متر

  • حافظه داخلی 16 گیگابایت، به اضافه ورودی کارت حافظه میکروSD( قابل جابجایی) برای افزایش میزان حافظه و قابلیت انعطاف
  • نشانگر ظرفیت تقریبی حافظه دینامیک با میزان ذخیره 16 گیگابایت
    ویدئو: 40 ساعت**
    موسیقی: 12000 آهنگ***
  • 128MB RAM و 256MB حافظه سیستم ( سیستم عامل به اضافه بخش داده های کاربر دینامیک)

  • باتری: باتری نوکیا BL-5F با ظرفیت 950 mAh
  • مدت زمان مکالمه: تا 150 / 220 دقیقه (WCDMA / GSM)
  • مدت زمان شارژ: تا 200 / 220 دقیقه (WCDMA / GSM)
  • مدت زمان پخش ویدئویی: تا 5 ساعت ( در حالت آفلاین)
  • مدت زمان پخش موسیقی: تا 14 ساعت ( در حالت آفلاین)
  • مدت زمان پخش تلویزیونی: تا 4 ساعت (DVB-H)

  • صفحه نمایش LCD TFT و QVGA با ابعاد 2.8 اینچ (240 320x پیکسل)
  • رابط کاربر: [تنها کاربران عضو قادر به دیدن لینک ها هستند . جهت عضویت اینجا را کلیک کنید]
  • صفحه نمایش در حال انتظار فعال، منوی چند رسانه ای

  • WCDMA HSDPA 900/2100 MHzبا امکان بسته بندی همزمان اطلاعات و صدا ( حداکثر سرعت PS : UL/DL= 3.6Mbps/384kbps ، حداکثر سرعت CS: 64kbps)
  • پشتیبانی حالت انتقال دوگانه(DTM) برای ارتباط بسته اطلاعاتی و صوتی همزمان در شبکه های GSM/EDGE. کلاس ساده A، multi slot class 11, (3 Rx + 2Tx), UL/DL= 177.6/118.4kbps
  • EGPRS class B, multi slot class 32, max speed DL/UL= 296/177.6kbps
  • GPRS class B, multi slot class 32, max speed DL/UL= 107/64.2kbps

  • مرکز ویدئو: قطب مرکزی برای به اشتراک گذاری تجارب ویدئویی
  • دسترسی به آخرین ویدئوی پخش شده و از سر گیری پخش آسان
  • بخش ویدئوهای شخصی: مجموعه ای از ویدئوهای ذخیره شده
  • دسترسی به ویدئوهای اینترنتی، سازگار با فرمت های RSS و پادکست های ویدئویی، با دانلودها و نسخه های به روز شده بصورت بی سیم و مستقیم
  • کاتالوگ خدمات به منظور مطلع شدن از ویدئوهای اینترنتی جدید

  • MPEG-4 Part 2 (H.263/SP) ، تا VGA 30 fps، کد رمز پرسرعت سخت افزاری، تنظیم شده روی حداکثر QVGA روی صفحه نمایش دستگاه، یا حداکثر SDTV روی خروجی تلویزیون
  • MPEG-4 Part 10 (H.264/AVC) ، تا VGA 30 fps، کد رمز پرسرعت سخت افزاری، تنظیم شده روی حداکثر QVGA روی صفحه نمایش دستگاه، یا حداکثر SDTV روی خروجی تلویزیون
  • Windows Media Video (WMV9)، تا CIF/QVGA 30 fps، کد رمز پرسرعت سخت افزاری، تنظیم شده روی حداکثر QVGA روی صفحه نمایش دستگاه، یا حداکثر SDTV روی خروجی تلویزیون
  • RealVideo QCIF با 30 فریم در ثانیه
  • پشتیبانی Flash Video در مرورگر
  • پشتیبانی DRM: OMA DRM 1, OMA DRM 2, WM DRM

  • قادر به پخش تلویزیونی بصورت (DVB-H)
    تلویزیون همراه با آنتن داخلی بصورت (DVB-H)
    DVB-H Class C, 470-750 MHz

  • پشتیبانی دانلود، دریافت و مشاهده همزمان و دانلود پیشرفته
  • Support for Flash video

  • سیستم پخش موسیقی دیجیتال - با پشتیبانی فرمت های MP3, AAC, eAAC+, WMA, album art
  • ویرایش و با اشتراک گذاری لیست پخش
  • اکولایزر و مبدل گرافیکی
  • جستجو، مرور و خرید آهنگ ها بصورت آنلاین در فروشگاه موسیقی نوکیا - با پشتیبانی فایل های حفاظت شده Windows Media DRM

  • رادیوی استریو FM (87.5-108 MHz, 76-90MHz) با پشتیبانی RDS، و Visual Radio™ و استفاده از رادیو FM در حالت آفلاین
  • رادیوی اینترنتی نوکیا

  • گیرنده GPS تعبیه شده در دستگاه، با پشتیبانی GPS (A-GPS)*
  • برنامه کاربردی نقشه های نوکیا
  • نقشه های قابل دانلود شدن رایگان بیش از 150 کشور، میلیون ها مکان، جزئیات مکان و تصاویر ماهواره ای**
  • نسخه های به روز شده قابل خریداری: راهنماهای شهری چندرسانه ای و خدمات راهیابی: نرم افزار- راهیابی در اتومبیل با فرامین صوتی، یا راهنمای قدم به قدم برای افراد پیاده

  • سرویس ایمیل با کاربرد آسان با پشتیبانی پیشرفته از تصاویر، ویدئوها، موسیقی و مدارک
  • پشتیبانی SMTP, IMAP4, POP3, MMS, SMS. به همراه ویرایشگر مشترک پیام های کوتاه و پیام های متنی
  • سازگار با صفحه کلید بی سیم نوکیا SU-8W ( بصورت مجزا به فروش می رسد)

  • مرورگر اینترنت نوکیا با نقشه کوچک، سابقه تصویری، پشتیبانی HTML و JavaScript ، پشتیبانی Flash Lite 3.0 و Flash video
  • برنامه RSS reader

  • WLAN - IEEE802.11 g/b با پشتیبانی UPnP
  • USB 2.0 پر سرعت با رابط میکرو USB نوع B
  • فیش هدست استریوی 3.5 میلی متری، پشتیبانی خروجی تلویزیون ( پال/ NTSC)
  • بلوتوث 2.0 با استریوی صوتی A2DP و سرعت داده پیشرفته (EDR)
  • امکان برقراری اتصال با برنامه Nokia Nseries PC Suite با USB و تکنولوژی بی سیم بلوتوث

  • نوکیا N96
  • باتری نوکیا BL-5F
  • کابل اتصال نوکیا CA-101
  • کابل خروجی تلویزیون CA-75U
  • هدست استریوی نوکیا و کنترل از راه دور HS-45 و AD-54
  • شارژر موبایل نوکیا DC-4 ( شارژر اتومبیل)
  • شارژر کوچک مسافرتی نوکیا AC-5

  • تا 5 مگاپیکسل (2592 1944x پیکسل)
  • کارل زایس اپتیک: لنزهای Tessar™
  • زوم اتوماتیک، نوردهی اتوماتیک
  • نوع فاصله کانونی لنز: F2.8
  • فاصله کانونی : 5.2 میلی متر
  • محدوده زوم از 10 سانتی متر تا فاصله نامحدود
  • فلاش دوربین Dual-LED، نور ویدئویی، نمایشگر ضبط، نور راهنمای زوم اتوماتیک

  • حسگر VGA با (640 480xپیکسل)

  • ضبط ویدئویی با فرمت MPEG-4 و با VGA با سرعت 30 فریم بر ثانیه
  • ثابت سازی ویدئویی دیجیتال
  • طول کلیپ ویدئویی: محدود به میزان ظرفیت ذخیره سازی
  • فرمت فایل ویدئویی: mp4( پیش فرضی)، 3gp ( برای پیام های تصویری)
  • تنظیمات برای منظره، نور ویدئویی، تنظیم فرکانس نور سفید، درجه رنگ

  • وضوح تصاویر ثابت: تا 5 مگاپیکسل (2592 1944x پیکسل)
  • فرمت تصویر ثابت: JPEG, EXIF
  • برچسب گذاری موقعیت: الحاق اتوماتیک موقعیت عکسبرداری به داخل تصاویر
  • تنظیمات برای منظره، فلاش، ترتیب، تایمر، رنگ، تنظیم سیگنال نور سفید، کنتراست، جبران سازی نوردهی، راهنماها