اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی
اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی

اس ام اس والنتاین

میخوام بگم دوستت دارم... نه به 21 زبان زنده دنیا... بلکه به زبان قلبم
گوش کن: تالاپ..تولوپ..ولنتاینت مبارک...

 قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش . نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی....والنتاینت مبارک

  تیک تاک ساعت فریاد مرگ ثانیه هاست، اما دوستی ها هیچ وقت نمیمیرند….. ولنتاین مبارک

 فرشته ها وجود دارن اما بعضی وقتا چون بال ندارن ما بهشون میگیم دوست .دوست من والنتاینت مبارک


پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو عروسک اما امسال نمیدونم ولنتاین رو با کی جشن میگیری

هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم ولنتایت مبارک 



valentine 

v victor of love 

a adoring u 

l love u 

e every thing 4u 

n need u 

t thinking of u 

i i miss u 

n nothing but u 
 

 



0000000000000000000 000000000000 
0000000000000000000 000000000000 
0000000777770000000 777770000000 
0000077777777700077 777777700000 
0000777777777770777 777777770000 
0000777777777777777 777777770000 
7777770000ولنتاین مبارک00007777777 
0000077777777777777 777777700000 
0000007777777777777 777777000000 
0000000077777777777 777700000000 
0000000000777777777 770000000000 
0000000000000777770 000000000000 
0000000000000007000 000000000000 



به علت حضور گشت ارشاد در مراسم ولنتاین ، مراسم دیدار خواهران و برادران بصورت جدا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجا میگردد 



عربستان و بسیاری از کشورهای عربی فردا را ولنتاین اعلام کردند 


 

سلام درسته که نشد برات خرس و قلب بخرم اما این اس ام اس رو برات بفرستادم تا بدونی همیشه دوست دارم ولنتاین مبارک 

 

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی. اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی ولنتاین مبارک 

 

امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه ولنتاینت مبارک عزیزم 



میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه 

عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک 

 

 

نمیگم دوستت دارم 
نمیگم عاشقتم 
میگم دیونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیونست 



قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق 
مرا در خود کشیدی برمودای من !!! 



ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست 
جز نقش تو بر صفحه ی دل نقش کسی نیست 



بهترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم، بعد 1 اس ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات ! 
ولنتاینت مبارک ! 



یادته بهت گفتم که خشت دیوار دلتم، تو هم منو شکستی 
ولی اشکالی نداره، حالا خاک زیر پاتم ! 



با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم . عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم . . . 



قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری 
از اون موقع به بعد تو شدی تمومه لحظه هام . . . 



عمری با غم عشقت نشستم 
به تو پیوستم واز خود گسستم 
ولیکن سرنوشتم این سه حرف بود 
تو را دیدم. پرستیدم . شکستم 



زندگی عشق است افسانه نیست آنکه عشق راآفرید دیوانه نیست 


من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یکی خدا ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یکی تو ودیگری خوشبختی تو. 



ز;ندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند. 
زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ. 
زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز. 
زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز. 
زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی راز دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر… 



هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت….هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت….پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه، روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت… 



م;یدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند. بعضی ها مثل ” ب ” برات میمیرند، مثل ” د ” دوستت دارند، مثل ” ع ” عا شقت میشوند، مثل ” م ” منتظر می مونند تا یه روز مثل ” ی ” یارت بشن. 



حرفهایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرفهایی است که برای نگفتن دارد و کتاب هایی نیز هست برای ننوشتن و من اکنون رسیده ام به آغاز چنین کتابی… 

 

 

مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان 

هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم 

بی بهانه دوستت دارم

 



شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش: من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی که تو فانوس شب من باشی 



مهر یه چیزیه مهربونی یه چیز دیگه، عشق یه چیزیه عاشق شدن یه چیز دیگه، قلب و دل یه چیزیه اما توی قلب تو جا شدن یه چیز دیگه 



آسمونتم می توانی همیشه بارونو تو چشمام ببینی. زمین مال زمین خوارها ،فضا مال فضا پیماها ، فقط تو مال من 



همه زندگی فقط 3روزه : اومدن - بودن - رفتن . من خودم نخواستم بیام ولی خودم می خوام که باشم اونم فقط به خاطره تو وقتی هم که دیگه نباشی منم میرم 



زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست، در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست! زندگی آب روانی است روان می‌گذرد… آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد 



مبادا گفته باشی دوستت می دارم دلت را می بویم مبادا شعله ای در آن نهان باشد 



گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری گفتی نمیخواهی ببارم عشق اما شعر غریبی را که گفتم دوست داری 



باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد.عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد 



دبیر فارسی بودم نامت را اولین غزل از صفحه کتابها می نهادم اگر دبیر جبر بودم عشق مجهول تو را بر قلب معلوم خودم بخش میکردم تا معادله محبت پدید آید اگر دبیر هندسه بودم ثابت می کردم که شعاع نگاهت چگونه از مرکز قلبم گذشت 



روز اول شوخی شوخی جدی شد شوخی ترین جدی عمرم دوست داشتن تو بود و جدی ترین شوخی عمرم از دست دادن تو 



من بی تو یک بوسه ی فراموش شده ام؛ یک شعر پر از غلط؛ یک پرنده ی بی آسمان؛ یک نسیم سرگردان؛ یک رویای نا تمام 


آتشی که عشق روشن می کند بسیار بیشتر از سردی و خاموشی ای است که تنفر به بار می آورد 
و من هرگز نمی توانم کسی را که به او لبخند نزده ام از ته دل دوست داشته باشم

 



OVEYOUILOVEYOUILOVE YOUILOVEYOUILOVE YOUILOVE 
OUILOVYOUIL ****** VEYOU ****** ILOVEYOUILO 
OVEYOUIL *********** L *********** OUILOVEY 
YOUIL ************ *** ************ *** YOUIL 
UILO ************ ********* ********* ***** VE 
EI ************ ********* ********* ******* IL 
V ************ ********* ********* ********* O 
O ************ ********* ********* ********* L 
E ************ ********* ********* ********* U 
YO ************ *HAPPY VALENTINE*** *******IL 
YOUI ************ ********* ********* ***** EY 
OVEYO ************ ********* ********* * LOVEY 
OVEYOUIL ************ ********* ****** ILOVEY 
UILOVEYOU ************ ********* ** UILOVEYOU 
VEYOUILOVEYOU ************ ***** YOUILOVEYOU 
YOUILOVEYOUILOV ************ * LOVEYOUILOVEY 
UILOVEYOUILOVEYOU ********* LOVEYOUILOVEYOU 
LOVEYOUILOVEYOUILOV ***** ILOVEYOUILOVEYOUI 
EYOUILOVEYOUILOVEYO U *** YOULOVEYOUILOVEYOU 
VEYOUILOVEYOUILOVEY OU * VEYOUILOVEYOUILOVEY



بزرگترین آرزوم اینه کوچکترین آرزوت باشم. والنتاینت مبارک

"دوستت دارم نه به خاطر اینکه چه کسی هستی، به این خاطر که وقتی با توام چه کسی

میشوم."..دوستت دارم..والنتاینت مبارک

"عشق یعنی وقتی دور هستید دلتنگ شوید اما از درون احساس گرما کنید چون در قلبتان

به هم نزدیکید." –کی نودسن

بهترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم، بعد 1 اس ام اس از طرف من بیاد که

توش نوشته میمیرم برات !

ولنتاینت مبارک !

 عکس دیگه از میریام فارس

animated gif maker

 

آیش و مادر شوهرش

animated gif maker
 

مه لقا  

 

animated gif maker

هنرمندان

مایکل جکسون و بچه هاش
make a gif 

 

مایکل جکسون و بچه هاش
make a gif 

 

make a gif 

 

آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز 

 

آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز  

 

آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز  

 

lorena rojas آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز


lorena rojas آپلود سنتر عکس وب سایت فیروز

خانم آزاده نامداری در نقش اشپزززززززززززززز

و خانم آزاده نامداری در نقش اشپزززززززززززززز

make gif

make gifو اینم چادر قهوای پر طر فداره خانم نامداری
make gif

آیا میدانید

آیا می دانید که کارخانه ماشین سازی ولوو در کمتر از دو دقیقـــــــــه یک ماشین سواری میسازد؟
آیا می دانید که جاذبه خورشید تا هفتاد و پنج میلیارد کیلومتر اثر دارد و هرگز صفر نمیشود؟
آیا می دانید که قدیمترین سلسله پادشاهی بر مسند قدرت باقی مانده، پادشاهی ژاپن میباشد که از هزار و پانصد سال پیش بر مسند قدرت بودند و در حال حاضر صد و بیست پنجمین پادشاه از همان خاندان بر مسند قدرت میباشد؟
آیا می دانید که در جهان 25 میلیارد تن بمب اتمی وجود دارد، یعنی اینکه برای هر نفر در دنیا بیش از چهار تن بمب اتمی وجود دارد؟
آیا می دانید که 8800 نژاد مختلف مورچه در جهان وجود دارد و تعداد تمام مورچه های جهان به یک میلیون میلیارد میرسد؟
آیا می دانید که برای آب پز کردن تخم شترمرغ بایستی یک ساعت و نیم صبر کرد، بعد نیست این را هم بدانید که تخم شترمرغ یک کیلو و نیم وزن دارد؟
آیا می دانید که صعود کردن به قله کوه آناآپوتا در نپال از خطرناکترین کوه نوردی هاست، از صد و سی نفری که سعی در تسخیر این قله کرده اند پنجاه و سه نفر جان خود را در این راه از دست داده اند؟
آیا می دانید که پنگوئن نــــــــر میتواند ماهی را در معده خود بیش از یک هفته بدون اینکه هضم اش کند نگه دارد و هر موقع لازم شد مقداری از آن را بالا می آورد و به بچه های خود میدهد؟
آیا می دانید که پوست بعضی از دایناسورها بقدری سفت بود که میتوان با جلقه نجات مقایسه کرد؟
آیا می دانید که در کف اقیانوس هند قارچهایی را پیدا کردند که 430 هزار سال عمر دارند؟
آیا می دانید که در بدن انسان سی هزار ژن متفاوت وجود دارد، پیشتر ها دانشمندان فکر میکردند که بیش از صد هزار ژن وجود دارد؟
آیا می دانید که سال 2004 تولید هروئین در افغانستان به 4200 تن رسید؟
آیا می دانید که در بدن انسان سی هزار ژن متفاوت وجود دارد، پیشتر ها دانشمندان فکر میکردند که بیش از صد هزار ژن وجود دارد؟
آیا می دانید که بیشتر از نصف جمعیت دنیا زیر 25 سال هستند؟
آیا می دانید که پژوهشگران در عبادتگاهی در انگلیس کرم صورت پماد پیدا کرده اند که قدمتش به بیش از دو هزار سال میرسد؟
آیا می دانید که طبق نظریه دانشمندان تا پنج میلیون سال دیگر قاره اروپا به قاره آفریقا میچسبد؟
آیا می دانید که سگهای وحشی بهترین شکارچی ها هستند و بر خلاف شیر و کفتار همیشه ضعیف ترین عضو گروه خوردن شکار مشترک را آغاز میکند؟
آیا می دانید که رعد و برق هوای اطراف خود را تا سه هزار درجه سانتیگراد گرم میکند؟
آیا می دانید که زمین 126 بیلیون اسب بخار، روزانه انرژی از خورشید دریافت میکند؟
آیا می دانید که وقتی تب داریم سیستم ایمنی بدن بهتر کار میکند؟
آیا می دانید که 211 میلیون بچه بین پنج تا پانزده سال در جهان به کارهای شاق و سخت مشغول هستند؟
آیا می دانید که قطر یخ در قطب شمال به سه هزار و هفتصد متر میرسد؟
آیا می دانید که فنلاندیها در دنیا بیشترین قهوه را می نوشند، آنها بطور متوسط هر نفر سالانه بیش از هزار و ششصد فنجان قهوه می نوشند؟
آیا می دانید که خوردن قهوه برای دندانها مفید است و از جرم گرفتگی جلوگیری میکند؟
آیا می دانید که در تایوان بشقاب‌های گندمی درست می‌شود و افراد بعد از خوردن غذا، بشقابشان را هم می‌خورند؟
آیا می دانید که 55 درصد حوادث هوایی در زمان نشستن هواپیما و سی درصد آن در برخاستن هواپیما رخ میدهد؟

روناک یونسی

make gif


Make gif

make gif


Make gif

make gif 

نانسی عجرم و دخترش میلا

make gif
Make gif

make gif
Make gif

 

مهسا و شهیاد

make gif
نانسی عجرم و دخترش میلا

make gif
Make gif

make gif
Make gif