اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی
اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی

علام نتایج آزمون کارشناسی ارشد سال 92

علام نتایج آزمون کارشناسی ارشد سال 92


ا  


سامی پذیرفته‌شدگان آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی فردا پنجشنبه 14 شهریورماه و نتایج نهایی آزمون دکتری شنبه 16 شهریورماه اعلام می‌شود.

داوطلبان می‌توانند این نتایج را از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه به نشانی اینترنتی www.azmoon.com پیگیری کنند.

دکتر اقبالی گفت: در آزمون سراسری کارشناسی ارشد امسال 625 هزار داوطلب در 112 مجموعه امتحانی و 3 هزار و 239 رشته محل شرکت کردند که از این تعداد 70 هزار نفر پذیرفته می‌شوند.

به گفته اقبالی همچنین در مقطع دکتری امسال نیز 65 هزار نفر در 176 رشته با یکدیگر رقابت کردند که از این تعداد 2هزار نفر در دوره با آزمون و 500 نفر در دوره بدون آزمون پذیرفته می‌شوند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت:‌ در این دوره از آزمون کارشناسی ارشد 44 درصد زن و 56 درصد مرد پذیرفته شدند و در مقطع دکتری نیز 39 درصد زن و 61 درصد مرد پذیرش می‌شوند.

  پذیرفته شدگان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 19 و 20 شهریورماه جهت ثبت نام به واحدهای دانشگاهی مراجعه کنند.

همچنین پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری نیز دوشنبه 18 شهریورماه باید به واحد دانشگاهی پذیرفته شده مراجعه کنند.

  مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان:
۶ قطعه عکس ۴×۳ (مشمولین ۱۲ قطعه) 
اصل کارت ملی و ۲ سری تصویر آن
اصل شناسنامه و ۲ سری تصویر از تمام صفحات
کارت پایان خدمت و یک سری تصویر آن
مدرک موقت یا اصل دانشنامه کار‌شناسی و ۲ سری تصویر آن
برگـهٔ وضـعیت نظام وظـیفه آقایان

چهارشنبه 13 شهریور 1392  6:9



پی اچ دی آزمون  ( Phd Azmoon.Net ) نتایج کارشناسی ارشد ۹۲ : در صورت فراموشی اطلاعات کارت اعتباری ؛ امکان دریافت کد رهگیری ، شماره داوطلبی و شماره پرونده برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد وجود دارد.

امکاندریافت کد رهگیری و شماره پرونده داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاهها و موسسات آموزش عالی که اطلاعات کارت اعتباری ثبت‌نام خود را فراموش کرده‌اند از طریق ستاد پاسخگویی روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور فراهم  است.
به آدرس زیر مراجعه کرده و بعد از ثبت نام ، درخواست خود را اعلام نمایید.با دادن شماره شناسنامه و کد ملی ، شماره پرونده و شماره داوطلبی شما اعلام میشود.
http://request.sanjesh.org/noetrequest/


شماره های تماس روابط عمومی و ستاد پاسخگویی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اعلام شد
شماره تلفن های روابط عمومی و ستاد پاسخگویی مرکز آزمون جهت ارائه راهنمایی و پاسخگویی به سئوالات مرتبط با آزمونهای دانشگاه آزاد اسلامی به شرح ذیل اعلام می گردد.

# 22574050 (021)
# 22573131 (021)
# 22574333 (021)
# 22580077 (021)
# 22581322 (021)
# 22581327 (021)

کنکور دانشگاه آزاد

با شماره ۰۲۱-۲۳۵۳۳۰ (مرکز آزمون دانشگاه آزاد) تماس بگیرید. سپس قسمت روابط عمومی و ستاد پاسخگویی را انتخاب کنید. پس از ورود به قسمت ستاد پاسخگویی ، با گرفتن شماره شناسنامه و سال تولد، شماره پرونده ارائه می دهند. فقط ترافیک این خطوط بالاست . ناامید نشوید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد فنی و مهندسی 
دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد علوم انسانی
دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد کشاورزی
دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد علوم پایه
دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دامپزشکی
دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد هنر

پی اچ دی آزمون : www.PhdAzmoon.Net

نظرات خوانندگان : 
  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم؟


  • من شماره داوطلبی آزمون کارشناسی ارشدخود را گم کرده ام لطفا مرا راهنمایی کنید. متشکرم 


  • من شماره داوطلبی آزمون کارشناسی ارشدخود را گم کرده ام لطفا مرا راهنمایی کنید. متشکرم


  • من شماره داوطلبی آزمون کارشناسی ارشدخود را گم کرده ام لطفا مرا راهنمایی کنید.


  • من شماره داوطلبی آزمون کارشناسی ارشدخود را گم کرده ام لطفا مرا راهنمایی کنید. متشکرم 


  • من شماره داوطلبی آزمون کارشناسی ارشدخود را گم کرده ام لطفا مرا راهنمایی کنید. متشکرم 


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم؟


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم؟ 


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم؟ 


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم؟


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم؟


  • می خواهم کارنامه دانشگاه آزاد را ببینم لطفا راهنمایی کنید


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم


  • باسلام
    به نتیجه آزمون کارشناسی ارشد دسترسی ندارم شماره پرونده 1206779لطفاُ درصورت امکان کارنامه آزمون اینجانب رابه ایمیل یادشده ارسال فرمائید.

    باتشکر


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم؟


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم؟ 


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم؟ 


  • من شماره پرونده ام را نمیدانم وبا شماره داوطلبی و مشخصات فردی باز هم نمیتوانم کارنامه ام را دریافت کنم.لطفا مرا راهنمایی کنید.


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام لطفا مرا داهنمایی کنید 


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم؟
    لطفا کمک کنید
    شماره پرونده را دارم ولی اگر کیبورد را روی en قراردهم تمام حروف هم انگلیسی تایپ میشود روی فارسی هم میزند چنین داوطلبی وجود ندارد.


  • با سلام . من به شماره پرونده و شماره داوطلبی ( به دلیل مسافرت ) دسترسی ندارم . خواهشمند است هر چه سریعتر مرا راهنمایی نمایید . با تشکر


  • من هم شماره داوطلبی را گم کرده ام


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم؟


  • با عرض سلام با وارد کردن شماره داوطلبی ویا شماره پرونده ام اعلام می دارد چنین داوطلبی وجود ندارد آیا فقط اسامی فبول شدگان در سایت می باشد یا همه شرکت کنندگان ؟


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام لطفا مرا داهنمایی کنید


  • ممنون از همکاری شما


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم؟ 


  • من شماره پرونده خودم را وارد کردم ولی می گه که همچین مشخصاتی با چنین شماره پرونده وجود نداره ، لطفا کارنامه من را به ایمیل من بفرستید 
    toopolak@yahoo.com


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم؟


  • من شماره پرونده خودم را وارد کردم ولی می گه که همچین مشخصاتی با چنین شماره پرونده وجود نداره ، لطفا کارنامه من را به ایمیل من بفرستید


  • امکان دسترسی به نتایج کنکور کارشناسی ارشداز طریق سایت مذکور امکانپذیر نیست.


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم؟


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم 


  • با سلام وخسته نباشید من مشخصات را کامل وارد مینمایم ولی پیغام می دهدکه چنین مشخصاتی موجود نمی باشد لطفآکارنامه من را به ایمیلم بفرستید ممنون


  • با سلام وخسته نباشید من مشخصات را کامل وارد مینمایم ولی پیغام می دهدکه چنین مشخصاتی موجود نمی باشد لطفآکارنامه من را به ایمیلم بفرستید ممنون


  • اگر کسی شماره پرونده اش رو گم کرده باشه برای مشاهده کارنامه اش و تایید اون باید چی کار کنه ؟


  • اگر کسی شماره پرونده اش رو گم کرده باشه برای مشاهده کارنامه اش و تایید اون باید چی کار کنه ؟


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم؟ 


  • من شماره داوطلبی خود را گم کردم چه کار کنم؟
    شماره پرونده نیز کم رنگ شده ومشخص نیست چه کار کنم؟


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم؟


  • واقعا از راهنمایی های شما متشکرم


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم؟


  • من با وارد کردن شماره پرونده ومشخصات فردی نمی توانم از نتایج کنکور مطلع شوم و پیغام "داوطلبی با چنین مشخصاتی وجود ندارد" را می دهداین در صورتی است که من شماره داوطلبی خود را در اختیار ندارم.لطفا مرا راهنمایی کنید تا بتوانم از نتیجه کنکور خود آگاه شوم.ممنوووووووووووون


  • میشه سوالات کنکور آزاد پزشگی و غیر پزشکی به ایمیلم بفرستید.مر30


  • من شماره داوطلبی گم کرده ام ومشخصات فردی ام را سیستم نمیشناسد و در کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کرده ام


  • نتایج اولیه کارشناسی ارشد


  • من شماره داوطلبی آزمون کارشناسی ارشدخود را گم کرده ام لطفا مرا راهنمایی کنید. متشکرم 


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم؟ 


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم؟ 


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم؟ 


  • سلام
    با عرض خسته نباشید بنده شماره پرونده و سایر مشخصات مربوطه را گم کردم. اگه میشه بنده رو راهنمائی فرمائید که چطور به نتایج دسترسی پیدا کنم


  • من شماره داوطلبی خود را گم کردم چه کار کنم؟
    شماره پرونده نیز کم رنگ شده ومشخص نیست چه کار کنم؟


  • سلام.من شماره پرونده و داوطلبی ام را گم کرده ام.نتیجه ام را چگونه باید دریافت کنم؟ ممنون


  • سلام.من شماره پرونده خود را وارد میکنم ولی میگه داوطلبی با چنین مشخصات نیست.چه کنم؟


  • من شماره داوطلبی و پرونده ندارم لطفا" مرا راهنمایی کنید


  • من شماره داوطلبی و پرونده آزمون کارشناسی ارشدخود را گم کرده ام لطفا مرا راهنمایی کنید که چطور می توانم از نتایج با خبر بشوم؟. متشکرم


  • من شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را گم کرده ام لطفا مرا راهنمایی کنید


  • شماره پرونده و کد رهگیری و.. را گم کردم چطور نتیجه آزمون مطلع شوم ممنون


  • من با وارد کردن شماره داوطلبی ومشخصات فردی نمی توانم از نتایج کنکور مطلع شوم و پیغام "داوطلبی با چنین مشخصاتی وجود ندارد" را می دهد لطفا مرا راهنمایی کنید


  • با سلام من شماره داوطلبی و پرونده خود را گم کرده ام-
    متولد 67 هستم-
    ش.ش:35
    لطفا شماره داوطلبی یا کارنامه ام را به آدرس ایمیلم بفرستید-
    متشکر


  • من شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را گم کرده ام لطفا مرا راهنمایی کنید 


  • سلام.من شماره داوطلبی آرمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خود را گم کردم.لطفا راهنمایی کنید.


  • سلام من شماره داوطلبی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خود را گم کرده ام و هنگامی که شماره شناسنامه خود را وارد می کنم نتیجه را نمی توانم دریافت کنم لطفا راهنمایی کنید


  • شماره پرونده وارد میکنیم خطا میزنه شاید شماره اشتباه میزنم شماره دیگری ندارم


  • سلام بنده شماره داوطلبی ازمون کارشناسی ارشد 1389 خود را گم کرده ام لطفا مرا راهنمایی کنید اینجانب در رشته علوم تربیتی 1 شرکت کرده ام متشکرم


  • سلام بنده شماره داوطلبی ازمون کارشناسی ارشد 1389 خود را گم کرده ام لطفا مرا راهنمایی کنید در ضمن بنده در رشته علوم تربیتی 1 شرکت کرده ام خیلی متشکرم


  • سلام من شماره پرونده وشمازه داوطلبی رو وارد میکنم مینویسد چنین داوطلبی وجود ندارد


  • سلام من شماره پروندمو گم کردم برای دسترسی به نتایج ازمون چکار باید بکنم ؟


  • سلام من شماره داوطلبی ام رو گم کردم برای دریافت نتیج ارشد ازاد باید چکاری انجام بدم


  • سلام. متاسفانه من شماره داوطلبی ام رو گم کردم.برای دریافت نتیجه چکار باید انجام بدم


  • سلام من شماره داوطلبی خودم را گم کرده ام و همچنین در فرم ثبت نام شماره شناسنامه را که 373 بود اشتباه 212 ثبت کرده ام لطفا نتیجه را میخواهم بدانم





  • من شماره داوطلبی آزمون کارشناسی ارشدخود را گم کرده ام لطفا مرا راهنمایی کنید. متشکرم 


  • سلام بنده شماره داوطلبی ازمون کارشناسی ارشد1390 خود را گم کرده ام لطفا مرا راهنمایی کنید


  • من شماره داوطلبی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی را گم کرده ام لطفا راهنمائی کنید


  • من شماره داوطلبی وشماره پرونده ی کنکور کارشناسی ارشد91 دانشگاه آزاد اسلامی را گم کرده ام لطفا راهنمائی کنید


  • سلام من دسترسی به هیچکدام از اطلاعات کنکور ارشد ندارم چکار کنم


  • سلام شماره داوطلبی خود را نمیدانم برای دیدن نتیجه کارشناسی ارشد چکار کنم ؟


  • من شماره داوطلبی خود را گم کرده ام برای دیدن نتیجه چه کار می توانم بکنم؟ کنکور تکمیل ظرفیت ارشد 91 دانشگاه آزاد


  • چرا جواب هیچ کدوم از اینها رونمیدین 


  • با سلام شماره پرونده و شماره داوطلبی سال 92کارشناسی ارشد دانشگاه سراری خود را گم کرده ام


  • من شماره داوطلبی و شماره پرونده ی ثبت نام دانشگاه ازادم و کم کردم حالا واسه دیدن نتایجم باید چیکار کنم خواهش میکنم کمکم کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد