اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی
اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی

پفک هندی با باقیمانده برنج سفید

سلام دوستان گلم 


امروز برنج سفیدم له شد نمیدونستم چکارش کنم 


یاد دستور پفک هندی افتادم  یکمی هم برنج تو یخچال داشتم اون هم قاطی کردم 


و با آب دوباره گذاشتم بپزه خوب که له شد با گوشتکوب برقی زدم و همه رو ریختم توسینی  و گذاشتم تو افتاب تا خشک بشه 


بعد که خشک شد همه رو با دست خرد کردم 

 وبعد توروغن داغ ریختم و سرخ کردم  


واقعا عالی بود درست مثل پفک هندی 


حالا دیگه میدونم با باقیمانده برنج هام چکار کنم 


دستوراصلی با ارد برنج هست ولی اینجوری هم  میشه 


عکسهاشم دارم اپلود میکنم براتون میگذارم 


دستور پفک هندی هم تو پستهای قبل تر هست دوست داشتید ببنید 

عکسش 

آپلود عکس آپلود عکس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد