اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی
اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی

رکوردهایی‌ که باید شکسته شوند!

رکوردهایی‌ که باید شکسته شوند!

 

هر سال کتاب رکوردهای گینس عجیب و غریب ترین رکوردهایی که در زمینه های مختلف به دست می آیند را ثبت می کند. برخی برای ثبت نام و رکوردشان در کتاب گینس خود را به آب و آتش می زنند. برخی دیگر نیز به طور طبیعی و مادرزاد دارای رکوردهایی هستند که نامشان در این کتاب ثبت می شود. نگاهی کوتاه و تصویری به 10 رکورد ثبت شده در کتاب رکوردهای گینس که شاید در سال 2010 شکسته شوند.
 

 


 

تصویر قایق پارویی مشهور به مار در رودخانه پونامادااروکوچوندا در ایالت کرالا در هند که 7/43 متر طول دارد و 143 نفر سرنشین آن هستند. این قایق نامش را در اول می سال 2008 در گینس ثبت کرد.
شاهین صدوق موفق شد در بیست و پنجم مارس 2009 در مدت یک دقیقه 83 تی‌شرت را روی هم پوشیده و نامش را در گینس ثبت کند.
هوبرتوس واورا توانست 68 مشعل آتشین را ظرف یک دقیقه در دهانش خاموش کرده و رکورد جدیدی را در گینس از خود به جای بگذارد.
جکی بایبی مرد آمریکایی 11 مار زنگی را در دهان فرو کرده و مدت 10 ثانیه بدون هیچ کمکی آنها را در دهانش نگاه داشت. رکورد جکی در این زمینه در روز بیستم دسامبر 2008 در کتاب گینس ثبت شد.
وین هوف هلندی توانست مدت یک ساعت و 42 دقیقه و 22 ثانیه در تماس مستقیم با یخ قرار گیرد و در روز بیست‌وسوم ژانویه 2009 نامش را در این رشته در گینس ثبت کرد.
تایگر سگی است که بلندترین گوش‌های سگها در دنیا متعلق به اوست. گوش چپ تایگر 90/34 سانتی‌متر و گوش چپش 20/34 سانتی‌متر طول دارد. از بیست‌ونهم سپتامبر 2004 تاکنون هیچ سگی نتوانسته رکورد تایگر را در گینس بشکند.
ویپنگ چینی استاد هنرهای رزمی دارای رکورد بیشترین کاسه شکسته در مدت یک دقیقه و با یک انگشت است که در یازدهم آوریل 2009 این رکورد را در گینس ثبت کرد.
ساروان سینگ دارای ریشی به طول 33/2 سانتی‌‌متر است که در یازدهم نوامبر 2008 نامش به این دلیل در کتاب گینس ثبت شد.
سلطان کوزن اهل ترکیه با قد 46/2 سانتی‌متر و 5 میلی‌متر بلندترین مردی است که در جهان زندگی می‌کند و رکورد او در فوریه 2009 در گینس ثبت شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد