اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی
اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی

دیدار کروبی با ساسی مانکن !

دیدار کروبی با ساسی مانکن !

 آیت ا... مهدی کروبی در ادامه تلاش های خود برای  کسب رای  با تعدادی از خوانندگان  از جمله خواننده رپ   فارسی به نام " ساسی مانکن" دیدار کرد. به گزارش خبرنگار اصلاحات شنیده ها حاکی از این است که این دیدار در فضایی از بهت و حیرت طرفین  اتفاق افتاد.

 
اخبار ویژه

آیت ا... مهدی کروبی در ادامه تلاش های خود برای  کسب رای  با تعدادی از خوانندگان  از جمله خواننده رپ فارسی به نام " ساسی مانکن" دیدار کرد.


به گزارش خبرنگار اصلاحات شنیده ها حاکی از این است که این دیدار در فضایی از بهت و حیرت طرفین  اتفاق افتاد. از یک سو برخی از نزدیکان کروبی پس از آگاه شدن از حضور ساسی مانکن در جمع خوانندگان  به کروبی نصیحت کردند  که با توجه پیشینه ی مذهبی اش  و رایی که در خانواده ی شهدا دارد از حضور در جمع خوانندگان خود داری کند  .  گفته می شود ساسی مانکن نیز از کم و کیف این ملاقات بی خبر بوده است و تنها به جهت همراهی کردن سایر خوانندگان به  حضور آیت ا... کروبی  رسید


گفته می شود ساسی مانکن که از فضا ها و شخصیت های سیاسی دوری می کند از این دیدار ابراز گلایه کرده است.


ساسی مانکن کیست؟


در چند سال گذشته شاهد آن بوده ایم که  گروه های و خوانندگان  رنگارنگ زیر زمینی در سبک های مختلف خصوصا سبک رپ رشد چشم گیری داشته اند. در این میان یکی از افرادی که در کوتاه مدت توانست شهرت بسیاری کسب کند ساسی مانکن بود .


یکی از وجوه بارز سبک کاری ساسی مانکن که موجب شهرت وی شده است  این است که  وی در اشعارش  به راحتی  از  هر موضوعی  صحبت می کند و چندان قید و بندی برای اشعار خودش ندارد. از ترانه های معروف وی می توان   چند نمونه را ذکر کرد تا با حال و هوای  کار های وی بیشتر آشنا شوید:


در ترانه ی "  پارمیدا" که  اولین ترانه ی بود که ساسی مانکن را معروف کرد وی به راحتی در مورد قیافه و هیکل دختر سوژه ترانه   صحبت می کند به شکلی که در جایی می گوید : "  تو مانکن بی ساکشنی / تو سرما هم بی کاپشنی" و یا " تو قیافت عشق می بینم حالا/ تو خوشگلی بینیتم سربالا"


یا در یکی دیگر از ترانه هایش به نام "گوشواره"  وی در بخشی  از الفاظ نه چندان مناسب مثل " پتیاره " و... استفاده می کند. و حتی به راحتی می گوید: " بیار وسط دختر خاله ات را"


در آخرین ترانه ی این خواننده زیر زمینی رپ به نام "موشول اینا کجایند"  که گویا قرار است ساسی مانکن 88 را معرفی کند وی  در هم خوانی با یک دختر می گوید: " موشول اینا کجایند/ دنبال دامن کوتایند"  و در ادامه این ترانه ...


این ها تنها نمونه ای از ترانه های خوانده شده توسط ساسی مانکن است . خوانندگان  می توانند با یک سرچ ساده در اینترنت دیگر ترانه های این خواننده را که به خاطر  کاربرد برخی از واژه ها امکان درج آن در این مطلب نیست  بیبند و خود قضاوت کنند که دلیل دیدار مهدی کروبی  با وی چه چیزی می تواند باشد؟ آیا شعار "تغییر" کروبی این گونه تعبیر می شود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد