اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی
اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی

سانسورهای افسانه جومونگ

 

سلام با افسانه جومونگ در خدمتتان هستم نظر بدهید از وبلاگ هم حمایت کنید فقط با چند کلیک تبلیغاتی 

 


حقیقتش از دوهفته پیش به علت بازدید تقریبا خوب سایت تصمیم گرفتم که حذفیات رو دیگه ادامه ندم ، خوب حیفه که سایتی که طرفداراش زیاد هستند به خاطر قسمت حذفیات ف ی ل ت ر بشه و بهونه دست کسی بدیم . اما از اون زمان رگبار درخواست ها و ایمیل ها و پی ام باعث شد که دوباره حذفیات رو بذارم ، پناه بر خدا ، انشالله که مشکلی پیش نیاد .
وقتی شاه میره دنبال جومونگ و بعد از مبارزه باهاش برخورد میکنه و به جومونگ میگه بیا با هم مشروب بخوریم که اینجا داخل فیلم چایی دوبله شد .

http://www.jumong.ir/photos/9689441-gumva.jpg

وقتی جومونگ بر می گرده به قصر ، بالای سر مادرش میره دستاش رو میبوسه که حذف شد

http://www.jumong.ir/photos/6039146-jumong.jpg

سوسانو که میون جومونگ و تسو و علاقش به اونا گیر کرده ، به اونا فکر میکنه و خاطرات گذشته رو به یاد میاره .

http://www.jumong.ir/photos/5857047-sosano.jpg

http://www.jumong.ir/photos/5600519-sojum.jpg

بخشهایی از بازی یو می یول حذف شد که اصلا معلوم نیست چرا ؟؟؟

http://www.jumong.ir/photos/4458038-uyoumiu.jpg

جومونگ وقتی به قصر بر میگرده با مو پال مو صحبت میکنه و بهش میگه که ببخشید که نتونستم برات شراب بیارم که داخل فیلم دارو ترجمه شد .

http://www.jumong.ir/photos/340289-mopal.jpg

در بخشی که شاه داره دنبال کسی میگرده که اسلحه ها رو قاچاق کرده ، یومیول از دور میاد که این تکه هم حذف شد

http://www.jumong.ir/photos/2752894-youmi.jpg

سانسوری های قسمت دهم سریال افسانه جومونگ


متاسفانه صدا و سیما در دوبله ی سریال افسانه جومونگ خیلی بد کار کرد . کافیه که شما این سریال رو با زبان اصلی بشنوید و ببینید ، بسیار جذاب تر میشه براتون . حتی با اینکه زیر نویس فارسی هستش ، اما خیلی جذابیت بیشتری داره . در قسمت دهم سریال به واضح صدای ریزی زیر صدای دوبله می اومد که در واقع صدای اصلی بازیگران بود . اصلا صدا ها با شخصیت ها جور نیست ، مخصوصا صدای سوسانو ، جومونگ ، واقعا صداهایی نبودند که مخصوص این شخصیت ها باشند . امیدوارم مدیر دوبلاژ در قسمتهایی که جومونگ وارد دنیای مبارزه و جنگ میشه و در کل ،  قسمتهای آینده صدای جومونگ رو اینطور بچگونه نگه نداشته باشه و مثل سریال امپراطور دریا تغییر دوبلور داشته باشیم . در نهایت باز هم تشکر میکنیم ازشون ، چون دوبلاژ چنین کار بزرگی کار آسونی نیست .

حذفیات قسمت دهم سریال افسانه جومونگ هم که طبق معمول اینقدر زیاد بود که آدم نمیدونه کجاش رو بگه . در واقع قسمتهایی که از شبکه سوم پخش میشه ، مثل یک درخت میمونه که شاخ و برگهاش رو کوتاه کنند ، چیزی از سریال کم نمیشه ، اصل ماجرا پخش شد ... با هم چند قسمت اصلی سانسوریها رو میبینیم که باز هم محتاطانه و با زیرکی زیبایی حذف شد .

در دقیقه های 6 به بعد ، شاه خوابش نمیبره ، بانو یوها رو صدا میزنه و با هم مشروب میخورند و حرف میزنند



در دقیقه های 12 به بعد هم وقتی مسئول کاروان یون تا بال میخواد مخ مو پال مو رو بزنه ، واسش مشروب از جنس خوب میاره



در دقیقه های 21 به بعد صحنه هایی از قمار موسونگ

 

در دقیقه های 23 به بعد ، جومونگ به مو پال مو قول دوش شراب رو میده و میگه که اومدم قصر کاری میکنم که دوش شراب بگیری



در دقیقه 25 به بعد وقتی سوسانو به سایونگ میگه من و جومونگ جون همدیگرو نجات دادیم و خوبه که با هم دوست باشیم سایونگ میگه شاید نسبت به اون احساس دیگه ای داری که سوسانو مسخره می کنه و میگه چرا من نسبت به اون احساسی داشته باشم؟



در دقیقه های 52 به بعد هم وقتی مو پال مو رو میارند داخل خونه یون تا بال ، تا براشون سلاح درست کنه ، نوکرشون واسش شراب میریزه و میگه امشب واسه تو چند تا دختر جور میکنم و ...





در دقیقه 56 وقتی یانگ پو میاد از توچی رشوه بگیره ، بویونگ براشون مشروب میاره و توچی میگه که بویونگ بین برده ها زیبا ترین و اگه بخواین واستون امشب اینو جورش میکنم



البته صحنه های دیگه ای هم بود که زیاد اهمیت نداشت . اگه متوجه شده باشید ، اصلا سانسوریهای این قسمت در اصل موضوع تاثیر گذار نبود و در واقع یک سری حرفهای نادرست که در فرهنگ ما هم جایی نداره به درستی حذف شد.

سانسوری های قسمت هشتم سریال افسانه جومونگ


سانسوریهای این قسمت بیشتر کلامی بود و باز هم به نظر من به جا بود . در بیشتر اوقات از کلمه ای به نام حروم زاده و ... استفاده میشد که تلویزیون سراسری کلمه ملایم تر و بهتری واسش انتخاب میکرد و یک جا هم چاپلوسی های بیش از حد ماری در برابر جومونگ و تعظیم به اون به طور بهتری بیان شد ...

در دقیقه های 19 به بعد برگشتن سوسانو به خانه و در آغوش گرفتن یون تا بال










سانسوری های قسمت هفتم سریال افسانه جومونگ


سانسوریهای قسمت هفتم سریال افسانه جومونگ هم با توجه به اینکه همه رده های سنی (مخصوصا نوجوانان) مشتاق تماشای این سریال هستند ، به جا بود ، چون یک سری سکانس های غیر اخلاقی و خشن به طور مطلوب از شبکه سراسری حذف شد. قبول دارم که صحنه های حذف شده ، چیز مهمی نبود و ما در ویدیوهای خانگی و فیلم هایی که در خانه میبینیم شاید هزاران بار با این صحنه ها برخورد کرده باشیم ، اما اینجا بحث بر روی 70 میلیون بیننده و پخش سراسری بود. با هم صحنه های حذف شده رو میبینیم ...

در دقیقه های 15 به بعد بعضی از صحنه ها مثلا وقتی بویونگ میخواست جومونگ رو مداوا کنه و خاطرات اخراج شدنش از قصر رو به خاطر میاره . که در واقع این صحنه هم در قسمت سوم سریال حذف شده بود و مجددا حذف شد)





در دقیقه های 24 به بعد وقتی که موسونگ در مورد بانو یوها و سرنوشتش با هموسو صحبت میکنه ، هموسو به یاد گذشتش می افته و خاطرات گذشته رو به یاد میاره (این صحنه در قسمت دوم هم حذف شده بود که دوباره هم داخل قسمت هفتم حذف شد)



در دقیقه های 27 به بعد سکانس کوچکی از دیدار ابتدایی یو می یول و یون تا بال ( دلیل حذفش معلوم نیست ، چون هیچ وقت کاهن نمیاد با یون تا بال مشروب بخوره که !!! یه نوشیدنی معمولی بود ، حذفش معنی نمیداد )



در دقیقه های 34 به بعد ، دست درازی تسو به سوسانو ، مبارزه سوسانو و تسو و یک سری حرکات نمایشی . حدود 3 دقیقه حذف شد ، که بعضی از صحنه ها رو در زیر مشاهده میکنید.














و در نهایت اسیر کردن سوسانو که به خاطر بعضی از صحنه های خشن حذف شد ...





سانسوری های قسمت ششم سریال افسانه جومونگ


بعد از اینکه جومونگ از تسو در میدان تمرین شکست میخوره ، از شکسته شدن شمشیر خیلی عصبانی میشه و تصمیم میگیره که پیش مو پال مو ( رئیس اسلحه سازی قصر ) بره و با دادن مشروب به عنوان رشوه ، ازش میخواد که بهش شمشیر درست کردن رو یاد بده.



در بین صحبت هاشون هم مو پال مو به جومونگ میگه که من با اینکه بیرون از قصر هستم ، اما از شما چیزهای زیادی شنیدم ، و در ادامه میگه که من شنیدم که شما پرنس تسو رو شکست دادید . در صورتی که متن اصلی به این صورت بود که من از  ارتباط شما با دختری از قصر پیش گویی با خبر شدم و از ارتباطتون با خبرم و میدونم که با اون دختر در انبار بودید.(اینجا خیلی بد ترجمه شده بود ، چون توی قسمت قبلی نشون داد که مو پال مو در اون محل امتحان مقاومت شمشیر حظور داشت و شکست تسو از جومونگ رو دید ، دیگه چیز پنهانی نبود که موپال مو گفت من با اینکه از قصر بیرونم اما از داخل قصر خبر دارم و یه چیزایی شنیدم ازتون)


در دقیقه های 29 به بعد جومونگ بعد از اینکه شمشیرش رو درست میکنه ، شب ، پیش مو پال مو میره ، و مو پال مو میگه که باید چند بار دیگه هم این کارو انجام بدی تا محکم تر بشه و در همین حین از خوردن مشروب زیاد بیهوش میشه و جومونگ اونو رو تخت میخوابونه



در دقیقه های 32 به بعد خوردن مشروب گیوم وا و فرمانده هیون تو ...



در دقیقه های 35 به بعد ، شاه به پیشنهاد یومی یول به وزیر دستور میده که به آهنگرها بگه که دست از درست کردن اسلحه بردارند،اما صحبت های یومی یول پخش نشد. البته چیز بدی هم نبود ، اما نمیدونم چرا حذف شد.


سانسوری های قسمت هفتم سریال افسانه جومونگ رو در سه شنبه هفته بعد ببینید.

سانسوری های قسمت پنجم سریال افسانه جومونگ


سانسوری های این قسمت چیز مهمی نبود و حذفش از ماجرا ، داستان رو  نا مفهوم نمیکرد

در دقیقه های 27 به بعد .... نیایش کاهن یو می یول






در دقیقه های 60 به بعد... ( زنده موندن هموسو به خواست خدای آسمان و زمین ترجمه شد در صورتی که اونا یک خدای واحد ندارند و از جمله ی خدیان استفاده میکنند و بهتر هم همین بود که خدا ترجمه بشه ، چون به نظر من نباید عقاید یک کشور بیگانه وارد اعتقاد های ما بشه)



در پایان میخواستم بگم که هدف از بازگو کردن حذفیات و سانسوری ها فقط درک راحت تر سریال هستش. و اینکه بعضی از مسایل گنگ سریال برامون رفع ابهام بشه.

سانسوری های قسمت سوم سریال افسانه جومونگ


در دقیقه های 9 به بعد به دنیا اومدن جومونگ و وضع حمل کردن بانو یوها



بعد از اینکه سه پسر پادشاه گوم وا به اردوگاه میان و میگن که میخوایم به سپاه شما کمک کنیم در دقیقه های 33 به بعد یو می یول ( کاهن ) برای پیروزی در جنگ دعا میکنه


 و در ادامه جومونگ یکی از پیش کاران کاهن رو که قبلا باهاش در ارتباط بوده رو میبینه و دنبالش میکنه و به زور اونو در آغوش میگیره



در دقیقه 52 به بعد ، زمانی که شاه و سپاهش به بویو بر میگرده ، خودشونو برای جشن شکر گذاری آماده میکنن.در این بین جومونگ در حال رفتن به مکان جشن بود که صدای خنده های دختران جوانی رو میشنوه و یواشکی دخترهایی رو که در حال حاظر شدن و لباس پوشیدن برای جشن بودند رو از لای در نگاه میکنه.



در دقیقه های 54 به بعد جومونگ از دوباره سراغ همو دختری که در اردوگاه به زور در آغوشش گرفته بود میره و به زور اونو داخل انبار میبره و ازش میخواد که همیشه به دیدن جومونگ بیاد،اما دختر میگه که این جز رسم کسانی که در قصر فالگیری و کاهن بزرگ هستند نیست.در همین حین سربازان برای بازرسی و نگهبانی به سمت انبار میان و بعد از بازرسی در انبار رو میبندند و جومونگ و پیشکار کاهن در انبار زندانی میشند.



مراسم تمام میشه و برادر ناتنی جومونگ دنبالش میگرده و میبینه که جومونگ با اون دختر در انبار خوابیده،به این دلیل بود که شاه تصمیم میگیره جومونگ رو مجازات کنه.

سانسوری های قسمت دوم سریال افسانه جومونگ


در دقیقه های 42 به بعد وقتی هموسو برای کمک به بانو یوها برای آب آوردن از چشمه میره پیشش و کمکش میکنه.در وسط دشت کمی استراحت میکنند و هموسو به بانو یوها میگه که از این وضع که تورو توی کوهستان میبینم رنج میبرم و احساس گناه میکنم،اما یوها میگه که  من از بچگی به هموسو علاقه پیدا کردم و حالا که پدر و قبیله ام مردند، از اینکه اینجا هستم و به هموسو برای انتقام پدرم به سپاهش کمک میکنم.خوشحالم و هموسو بانو یوها در آغوش میگیره.



در ادامه شاهزاده گوم وا وقتی میبینه که هموسو بانو یوها رو در آغوش گرفته پیش کاهن قصر میره و میگه که لزومی نداره که نگران تغییر سرنوشت من به وسیله یوها بشی،چون اون به هموسو علاقه داره و چون من به هموسو علاقه دارم از عشقم میگذرم به خاطر هموسو،.کاهن هم دستور میده که برای ولیعهد مشروب و غذا بیارن.



در دقیقه 50  به بعد سریال جومونگ هموسو پیش بانو یوها میره و ازش درخواست ازدواج میکنه و میگه که من بلد نیستم ابراز علاقه کنم،بعد انگشتر خودش رو توی دستای بانو یوها میندازه و بانو یوها رو در آغوش میگیره

سانسورهای جالب سریال افسانه جومونگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد