اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی
اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی

بسکوییت هویج

 
اول هویچ رنده شده رو با شکر و یه ذره آب و اگر دوست دارین یه کمی روغن کانولا بذارین بپزه. من کمی گلاب هم اضافه کردم. میتونین هر طعم دهنده ای میخواین بزنین یا اصلا نزنین! 
بعد بیسکوییت رژیمی رو خرد کنین. 
یه پلاستیک فریزیری رو کمی چرب کنین. و مواد بالا رو با هم مخلوط کرده و روی پلاستیک فریزری بریزین و محکم لوله کنین. بعد هم بذارین یکی دو ساعت توی فریزر. 
بعد هم برش بزنین.
به همین سادگی به همین خوشمزگی. 

من چون هویچم کم بود یه کمی هم پودر نارگیل اضافه کردم. خیلی خوشم اومد. برای مهمون هم خوبه

اینم عکس چیزی که خودم درست کردم. همه اش امروز خورده شد!

آپلود عکس
 ول این عکس رو ببینین : 

آپلود عکس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد