اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی
اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی

ماه عسل 92 قسمت سوم

 

عذر خواهی احسان علیخانی بابت شلوار قرمزش..

 

سلام..احسان علیخانی مجری برنامه تلویزیونی «ماه عسل» که با پوشش خاصش در برنامه روز پنجشنبه واکنش‌ها و انتقادات فراوانی را برانگیخته بود، دیروز بابت این موضوع از مخاطبان برنامه‌اش عذرخواهی کردعلیخانی روز گذشته با شلوار قرمزرنگ به اجرای برنامه ماه عسل پرداخت که این اتفاق باعث بروز واکنش‌هایی در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های مجازی شد. همین واکنش‌ها باعث شد این مجری تلویزیونی در ابتدای برنامه روزجمعه «ماه عسل» به ذکر توضیحاتی درباره این موضوع بپرداز علیخانی با اشاره به این‌که بعد از سال‌ها اجرا در تلویزیون طبعا با قواعد این حوزه آشنایی کامل دارد، ادامه داد شلواری که من پوشیده بودم در اصل بادمجانی رنگ بود، اما در جریان پخش تلویزیونی رنگ‌ها پررنگ‌تر می‌شوند و این اتفاق‌ها رخ می‌دهداو افزود: «می‌دانم اینجا سیرک نیست و باید شان و شئوناتش حفظ شود. اما با وجود این‌که بی‌تقصیر بودم بابت این اتفاق عذرخواهی می‌کنم

 

چقدر خوبه که زود قضاوت نکنیم..

به دلیل بالا بودن حجم مطالب این مطلب رو الان قرار دادیم..

وقت نشد زودتر بگذاریم..



 

هر انچه در ماه عسل سوم اتفاق افتاد..

 

سلام.."احسان علیخانی" خود را علت اصلی ناتمام ماندن قصه مهمان دیروز برنامه دانست...احسان علیخانی بالاخره اعتراف کرد..شب گذشته در سومین روزاز ماه مبارک رمضان برنامه "ماه عسل" با اجرا و تهیه‌کنندگی "احسان علیخانی" از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.احسان علیخانی" در ابتدای برنامه با این جمله "ماه عسل" سوم را آغاز کرد که سلام به روی ماهتون همه‌ی نگاه‌‌های شما برای ما دوست داشتنی است اگر شما نباشید "ماه عسل" هیچ رنگ وبویی نخواهد داشت..

 

 

 

 

مجری در ادامه به ذکر چند نمونه اشاره کرد: ابتدا اینکه مهمانان دیروز ما خیلی دوست‌داشتنی بودند شاید به خاطر زمان‌بندی و یا پرحرفی من قصه های مهمانان ناقص ماند.

 


وی اظهار داشت: شما پوست از کله من کندید من دیروز شلوار بادمجانی خاکی پوشیدم و نقدهای شما باعث شد تا یکبار دیگر نوار برنامه "ماه عسل" را نگاه کنیم و حق را به شما دادم چرا که در فیلم رنگ شلوار قرمز به نظر می‌رسید و گرنه من می‌دانم عروسی و پاتختی دعوت نیستم و قرمز نمی‌پوشم در هر صورت من بی‌تقصیر بودم.

 


در ادامه یک زوج عاشق مهمان برنامه بودند مرد که دارای بیماری فلج اطفال بود در خصوص آشنایی با همسرش گفت: مغازه لوازم آرایشی داشتم و هر از چند گاهی همسرم برای خرید لوازم آرایشی به مغازه می‌آمد من از نوع پوشش و رفتار وی خوشم امد و فکر کردم او همان کسی است که من آرزو دارم.

 


و بعد "علیخانی" در پاسخ به جمله مهمان که آیا من می‌توانم حرف‌بزنم، ذکر کرد: من اینجا هیچ‌کاره هستم فقط هر از گاهی تو حرف شما می‌ پرم.
و در ادامه هنگامی که "علیخانی" در میان صحبت های میهمان پرید، مهمان گفت می‌گذارید من صحبت کنم یا نه، "علیخانی" در پاسخ عنوان کرد: من می‌خواهم حرص شما را در بیاورم.

 


و بعد میهمان رو به مجری گفت: تصور من از شما در ذهنم قبل از روبرویی با شما یک انسان مغرور بود ولی الان نظرم تغییر کرده و بعد "علیخانی" بیان کرد من خود را خاک پای همه ملت ایران می‌دانم.
و در عین تعریف مهمان از زندگی‌ خود و احساسش به همسرش متذکر شد که من اصلا با کلمات بازی نمی کنم "علیخانی" در پاسخ با خنده گفت: تو داری با من بازی می‌کنی.

 


و در ادامه یک زن و شوهر به همراه فرزندشان مهمان برنامه "ماه عسل" بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد