اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی
اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی

یک روش کسب درآمد تضمینی از طریق پیامک

سلام یک روش کسب درآمد تضمینی  


 خرجش 5000 تومانه  مطمئن باشید جاهایی که هزینه کمی میدهید برای ثبت نام حتما یک درآمد خوبی دارد که اولش هزینه داره و مثل بقیه رایگان نیست 

 خسیس نباشید و با 5000 هزارتومان درآمد کسب کنید 



لینک عضویت با کد معرف 1001 



حتما کد معرف را وارد کنید تاامتیاز ویژه به شمانعلق بگیرد 


نحوه فعالیت شما:
شما به راحتی میتوانید درآمد عالی و ثابتی را برای خود ایجاد کنید. هدف شرکت سبز پیام تبلیغات موثر و هدفمند است. همه ما تاکنون پیامکهای مختلفی را دریافت نمودیم و حتی ممکن است خودمان نیز برای کسب و کارخود سفارش پیامک تبلیغاتی داده باشیم. حالا خودتان بگید شما حاضرید به عنوان مثال مبلغ پنجاه هزار تومان بابت پیامک تبلیغاتی خود بپردازید در حالیکه شاید تنها صد نفر و یا شاید هم کمتر با عنوان پیامک شما مرتبط باشند و یا مبلغ بیشتری بپردازید و مطمئن باشید که تعداد پانصد نفر که کاملا با کسب و کار شما مرتبط هستند تبلیغات شما را خواهند دید؟
شرکت سبزپیام با کسب اجازه از سوی کاربران کلیه اطلاعات مربوط به کاربران را بررسی و دسته بندی میکند. و سپس سفارشات پیامکهای تبلیغاتی خود را به کاربران مرتبط هرپیامک ارسال مینماید. درضمن بابت اطلاعاتی که دریافت میکند بابت هرپیامکی که به کاربران ارسال میکند مبلغی را هم برای آنان در نظر میگیرد.
حالانحوه همکاری با این سایت به چه صورت است؟
ابتدا درسایت عضو میشید و مبلغ حق عضویت که پنج هزارتومانه رو پرداخت میکنید و کلیه اطلاعات رو پر میکنید شما باید دقیقا در فرم همکاری مطالبی را که دوست دارید در آن موارد برای شما پیامک ارسال شود پرکنید.
از امروز حداقل روزی سه پیامک تبلیغاتی دریافت خواهید کرد. در حال حاضر هر پیامک برای شما 50 تومان در نظر گرفته شده است.
چطور میتوان درآمد ثایت و بیشتری را بدست آورد؟
برای شما یک کد معرف ارسال شده است. شما میتوانید اقدام به عضوگیری نموده و مبلغ ما باشید. کسانی که با کد معرف شما در سایت ثبت نام مینمایند به امتیاز شما خواهند افزود.
 
برای روشن شدن بهتر موضوع به این مثال توجه کنید:
خانم عباسی در سایت ثبت نام کرده اند. تعداد صد نفر با کد معرف خانم عباسی وارد سایت شده اند. بنابراین امتیاز خانم عباسی صد می باشد.
حالا حداقل روزانه  سه پیامک تبلیغاتی برای خانم عباسی منظور خواهد شد که با تعرفه حاضر میشود 150 تومان که ضربدر امتیاز صد خانم عباسی میشود 15000 تومان و ماهیانه حداقل 450 هزار تومان درآمد ثابت.
به همین راحتی.پس چنانچه تمایل دارید درآمد ثابت و بدون دغدغه ای برای خود ایجاد کنید از همین حالا فعالیت خود را آغاز نمایید. درآمد شما همکاران گرامی پانزدهم و یکم هرماه به حسابتان واریز خواهد شد.
ما با همکاری بیشتر شما عزیزان میتوانیم فعالیت خود را گسترده تر کنیم و با دریافت سفارشات بیشتر بر درآمد خود و شما همکار عزیز بیفزاییم.
در ضمن هرهفته به سایت مراجعه نموده و نتایج قرعه کشی هفتگی و ماهانه را مشاهده نمایید. و در صورت برنده شدن با مدیریت سایت تماس حاصل فرمایید.
منتظر شما عزیزان هستیم
با سپاس سبزپیام
لحظه هایتان همیشه سبز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد