اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی
اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی

جریان پیدا شدن محمد طاها

محمد طاها پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت

 

دوستان همه برای سلامتیش یکی یه دونه صلوات بفرستین
الهم صل علی محمد و ال محمد
 

 

عکس های محمد طاها (یک ساعت پیش)

 

 اخبار تکمیلی :

سارقین محمد طاهای عزیز رو به مبلغ پنج میلیون تومان به خانواده ای که بچه دار نمیشدند فروخته بودند و متاسفانه این خانواده خبری از دزدی بودن محمد طاها نداشتند و در پی اطلاع رسانی های زیادی که برای پیدا شدن محمد طاها انجام شد و صحبت های احسان علیخانی در برنامه ماه عسل یکی از اقوام این خانواده متوجه میشه کودک خریداری شده همان محمد طاهای گمشده هست و از تلفن عمومی با پدر محمد طاها تماس میگیره و خبر میده که در حال راضی کردن این خانواده هستم و زنی که نقش مادر محمد طاها رو داشت راضی نمیشد چون با محمد طاها اخت شده بود و در نهایت و پس از جدال بین وجدان و احساس , وجدان برنده شد و پس از چند روز از تماس , هنگام اذان مغرب روز شنبه ۲۶ مرداد محمد طاها رو موقع نماز جماعت در مسجدی حوالی اتوبان باقری درون یک سبد در حالی که شماره پدرش با سنجاق به سینه اش وصل شده بود  گذاشتند و رفتند و اهالی مسجد با خانواده محمد طاها تماس گرفتند و پدر و مادر محمد طاها سریعا به مسجد مراجعه میکنند و پس از دو ماه جگر گوشه شان را در آغوش گرفتند و اشک شوق ریختند... حال این پدر و مادر در آن لحظه توصیف نشدنی بود و شب خانه و محله محمد طاها غوغایی بود و همه از دوست و آشنا گرفته تا فامیل برای تبریک و دیدن محمد طاها آمده بودند , جالب بود که محمد طاها با هیچ کس غریبی نکرد و توی بغل همه بود... خانواده ای که محمد طاها رو خریده بودند از هر نظر به محمد طاها رسیده بودند و محمد طاها کمی تپل شده بود و  به نظر میرسید قبل از اینکه محمد طاها رو به سوی خانوادش بفرستند آرایشگاه برده بودند و حمام کرده بودند و لباس نو تنش کرده بودند . دیشب همه خوشحال بودند و خواهر محمد طاها حسابی دلش برای محمد طاها تنگ شده بود...

حالا هم خانواده چهار نفره محمد طاها در حال فراهم کردن مقدمات سفر به مشهد برای ادای نذرشون هستند

خانواده محمد طاها از همه دوستانی که در این وبلاگ ابراز همدردی کردند و برای پیدا شدن محمد طاها دعا و نذر کردند تشکر و قدردانی نمودند

خوشبختانه ماموران پلیس آگاهی نیز به سرنخ های خوبی رسیدند و انشاالله به زودی سارقین دستگیر و به سزای اعمالشون خواهند رسید .

 

 محمد طاها در آغوش مادرش

 

وعده دیدار بعدی در این وبلاگ :

۱۵ آبان ۱۳۹۲

به مناسبت جشن تولد یک سالگی محمد طاها

 

 -------------------------------------------------------------------------------

دوستان شرمنده که اخبار تکمیلی رو دیر قرار دادم چون من شاغل هستم و عصر ها دیر از سر کار میرسم خانه و امروز کارم طوری بود که نتونستم مرخصی بگیرم تا زودتر خبر تکمیلی رو قرار بدهم . وقتی این وبلاگ رو ساختم هدفم فقط اطلاع رسانی بود و فکرشو نمیکردم این همه بازدید کننده پیدا کنه و به خاطر مشغله ی کاری شبا نمیرسیدم به نظرات شما پاسخ بدهم و الانم که محمد طاها پیدا شده به خاطر حجم بالای آدرس های ایمیل نرسیدم این خبر خوش رو برایتان ایمیل کنم و از این بابت پوزش میخواهم و فکر میکنم با این همه اطلاع رسانی های گسترده که انجام شد و از طریق اخبار و روزنامه و این وبلاگ همه متوجه پیدا شدن محمد طاها شدند .

خوشحالم که تونستم با این وبلاگ نگرش جدید و مثبتی از سوی مردم نسبت به اینترنت ایجاد کنم و همبستگی مردم ایران برای پیدا شدن محمد طاها بی نظیر و مثال زدنی بود .

خدایا شکرت واسه همه چی

ارادتمند شما "علی"


از این ماجرا گذشت، تلاش برای پیداکردن این کودک خردسال ادامه داشت تا اینکه در شب آخر ماه مبارک رمضان، احسان علیخانی مجری برنامه «ماه عسل» از ربایندگان محمدطاها خواست او را به خانواده‌اش برگردانند. او با نشان دادن عکس‌های محمدطاها اشاره کرد که حال مادر این کودک خوب نیست و البته لازم نیست دزدان نشانی از خود برجای بگذارند، همین که این کودک دوباره به دست مادرش سپرده شود، کافی است. 


تا اینکه در نهایت خبر آمد که «محمدطاها» شنبه شب -26 مردادماه- به آغوش خانواده‌اش برگشته است. 

پس از شنیدن این خبر خوش با خانواده فراهانی -پدر و مادر محمدطاها- تماس گرفتیم، ابتدا قرار بود شنونده روایت پیداشدن محمدطاها از زبان مادرش باشیم، اما او گفت حسابی سرگرم کودکم هستم و به قولی از ذوق زیاد نتوانست صحبت کند. اما «حسن فراهانی» پدر این کودک به گرمی از ما استقبال کرد و با خوشحالی زایدالوصفی با خبرگزاری فارس درباره پیدا شدن فرزندش گفت‌وگو کرد که شرح آن را در ادامه می‌خوانید: 

**آقای فراهانی قطعا در مدت نبود فرزندتان فشارهای روحی بسیاری تحمل کرده‌اید، اما چه شد که کودکتان را پیدا کردید؟ 

-در اصل ماجرا تماس‌های مردمی بود. وقتی در برنامه ماه عسل آقای علیخانی خیلی عالی و جامع درباره گم شدن فرزندمان توضیح دادند، بنده خدایی این ماجرا را می‌شنود که اقوامش در دروازه غار، فرزند ما را از بچه دزدها خریده بودند. او تحت تاثیر برنامه ماه عسل قرار می‌گیرد و تصمیم گرفت که یک کار انسان دوستانه انجام بدهد. به همین دلیل پنجشنبه گذشته بود که با ما تماس گرفت و گفت کاری می‌کنم که بچه شما برگردد. خدا خیرش بدهد واقعا هم تلاش کرده بود. 

**چطور با شما تماس می‌گرفت؟ 

-از باجه تلفن زنگ می‌زد تا ما ردی از او پیدا نکنیم. تا اینکه شب شنبه زمان اذان مغرب، بچه را آورد و در مسجد امام رضا(ع) واقع در اتوبان شهید باقری قرار داده بود. با ما تماس گرفت و گفت بچه‌تان را داخل مسجد گذاشته‌ام، بروید سریع برش دارید. ما هم به سرعت با موتور و ماشین، هرجور بود خود را به مسجد رساندیم و بچه را خدا را شکر صحیح و سالم در مسجد پیدا کردیم. 

**شما هیچ ردی از آن آدم پیدا نکردید؟ 

-نه. فقط وقتی محمدطاها را پیدا کردیم، دوباره از تلفن همگانی با ما تماس گرفت و گفت بچه، بچه خودتان است؟ گفتیم بله. گفت صحیح و سالم است؟ گفتیم بله... خدا خیرت بدهد. هرچه از خدا میخواهی به تو بدهد. بعد هم که دیگر خبری از او نشد. 

**پس بچه شما با واسطه و از طریق دزدان فروخته شده بود؟ 

-بله. بچه من را پس از ربوده شدن به خانواده‌ای که صاحب فرزند نمی‌شدند، به مبلغ 5 میلیون تومان در محله دروازه غار تهران می‌فروشند. آن خانواده هم الحق والانصاف به بچه ما رسیدگی کرده بودند و در این مدت اذیت نشده بود. البته از خوش شانسی ما بود که فرزندمان به خانواده‌ای که صاحب بچه نمی‌شدند، فروخته شده بود، وگرنه معلوم نبود چه بلایی بر سرش می‌آمد.

نظرات 1 + ارسال نظر
milad چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:02 ب.ظ http://raha-az-ghafas.blogsky.com/

سلام عزیز
اگر با تبادل لینک موافقید منو با عنوان رهایی از قفس لینک کنید و به ماهم سری بزنید
رهایی از قفس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد