اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی
اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی

وپرا وینفری با موهای عجیب در کنارهمسرش +عکس

اوپرا وینفری با بازی در فیلم پیشخدمت به کارگردانی لی دنیل پس از مدت ها غیبت بالاخره بر روی پرده های سینما خواهد رفت

اوپرا وینفری با موهای عجیب در کنارهمسرش

اوپرا وینفری مشخص است بسیار از مدل موی حجیم آفریقایی لذت می برد، چرا که نه تنها بر روی جلد ماه سپتامبر مجله O با کلاه گیس آفریقایی 3 پوندی ظاهرشده است بلکه در افتتاحیه فیلم "پیشخدمت " نیز با این مدل موی عظیم حضور یافت.

به گزارش پرشین وی این مجری 59 ساله، با این مدل مو و لباس صورتی رنگ با نامزدش استدمن گراهام قدم به فرش قرمز گذاشت.

 اوپرا وینفری با موهای عجیب در کنارهمسرش

 اوپرا و نامزدش استدمن گراهام

اوپرا وینفری با بازی در فیلم پیشخدمت به کارگردانی لی دنیل پس از مدت ها غیبت بالاخره بر روی پرده های سینما خواهد رفت ، آخرین حضور وینفری مربوط به فیلمی در سال 1998 بود و پس از آن دیگر در فیلمی بازی نکرده بود.

فیلم پیشخدمت که ستاره ی دیگری همچون ماریا کری خواننده مشهور، به گزارش پرشین وی در آن بازی می کند یکی از فیلم هایی است که موضوع آن درباره ارتباط نژادها در تاریخ امریکا است.

  اوپرا وینفری با موهای عجیب در کنارهمسرش

اوپرا وینفری و کارگردان این فیلم لی دنیل

 این فیلم بر اساس کتاب "پیشخدمت امریکایی آفریقایی" نوشته یوجین آلن است که در آن یک پیشخدمت به نام سیسیل گینز به عنوان پیشخدمت در طول ریاست هشت رئیس جمهور از جلمه ایسنهاور، کندی،جانسون، ریگان و نیکسون در کاخ سفید کار می کرد.

  اوپرا وینفری با موهای عجیب در کنارهمسرش

اوپرا وینفری و ماریا کری که به دلیل جراحت شانه ، بازویش را به گردن آویخته است

  اوپرا وینفری با موهای عجیب در کنارهمسرش

جین فوندا در نقش  نانسی ریگان و فارس ویتگر در نقش یک پیشخدمت امریکایی آفریقایی در این فیلم

 اوپرا وینفری با موهای عجیب در کنارهمسرش

 اوپرا وینفری بر روی جلد مجله O در ماه سپتامبر

تهیه و ترجمه: گروه خبر پرشین وی

 بخش اختصاصی پرشین وی

زن چینی ثروتمندتر از اوپرا وینفری +عکس

 مدل موهای اوپرا وینفری درطی سال ها +تصاویر دیده نشده

گردآوری : گروه اینترنتی پرشین وی

آگاتا همیشه لاغر بوده و رسما در پاریس به عنوان مدل فعالیت می کند، ولی کاهش وزن او در افتتاحیه فیلم "مرغ زرین پر" بیش از پیش نمایان بود

هیکل متفاوت و نگران کننده یک ستاره هلندی

ستاره 36 ساله هلندی ، آگاتا بوزک زمانی که با همکار بازیگرش جیسون استاتهام عکس می گرفت، تمام توجه ها را در مراسم فرش قرمز به خود جلب کرد ولی این بار نه به دلیل زیبایی ، بلکه به دلیل چهره و هیکل بسیار لاغرش که نه تنها با ظاهرپیشین او متفاوت بود بلکه بسیار نگران کننده جلوه می کرد.

 به گزارش پرشین وی اگرچه آگاتا همیشه لاغر بوده و رسما در پاریس به عنوان مدل فعالیت می کند، ولی کاهش وزن او در افتتاحیه فیلم "مرغ زرین پر" بیش از پیش نمایان بود.

 

هیکل متفاوت و نگران کننده یک ستاره هلندی

 با این وجود به نظر می رسید آگاتا با روحیه خوبی در مقابل عکاسان قرار گرفته است، او در این افتتاحیه درمورد نقش خود به عنوان راهبه کریستینا صحبت کرده و به گزارش پرشین وی اظهار داشت به راستی کار با همکارش استاتهام تجربه بسیار لذت بخشی بود.

 هیکل متفاوت و نگران کننده یک ستاره هلندی   هیکل متفاوت و نگران کننده یک ستاره هلندی

 آگاتا در سال 2013 (سمت راست) و این بازیگر در سال 2010 (سمت چپ)

او گفت: "واقعا کار با جیسون عالی بود. دیدن آن که او آنقدر به فیلم نامه علاقه دارد و با تمام وجود می خواهد در آن بازی کند فوق العاده بود. بر روی صحنه نیز او بسیار شوخ و با انرژی و پر از ایده بود."

 

 هیکل متفاوت و نگران کننده یک ستاره هلندی

 

 هیکل متفاوت و نگران کننده یک ستاره هلندی

 تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی پرشین وی

 بخش اختصاصی پرشین وی

گردآوری : گروه اینترنتی پرشین وی

خواهر زن مسلمان تونی بلر اظهار داشت که از زمان کشته شدن سربازی به نام لی ریگبی به دست مسلمانان افراطی،با ترس در انگلستان زندگی می کند

سخنان جالب خواهر زن مسلمان تونی بلر

خواهر زن مسلمان تونی بلر اظهار داشت که از زمان کشته شدن سربازی به نام لی ریگبی به دست مسلمانان افراطی، با ترس در انگلستان زندگی می کند.

 به گزارش پرشین وی لارن بوت که دو سال پیش مسلمان شده می گوید وقتی با پوشش متداول اسلامی سوار وسایل حمله و نقل لندن می شود، مردان بزرگسال به نظر می رسد می خواهند او را بزنند.

خواهر ناتنی چری بلر اظهارت خود را در یک مصاحبه تلویزیونی بیان کرد و حتی با گفتن آنکه بلر در جنگی مشارکت می کند که در آن میلیون ها نفر از مسلمانان کشته می شوند به شوهر خواهرش حمله کرد.

 

سخنان جالب خواهر زن مسلمان تونی بلر

 ظاهر او در تلویزیون ITV به سرعت توسط مخاطبان به استهزا گرفته شد و خانم بوت 45 ساله را متهم کردند که به دنبال "جلب توجه کردن" است.

اخیرا خانم لارن بوت به دلیل ازدواج با مرد مسلمانی که هنوز همسرش را طلاق نداده بود، به گزارش پرشین وی بسیار مورد انتقاد گرفت. او در این مصاحبه تلویزیونی درمورد تغییررفتار عموم با مسلمانان انگلستان از زمان کشته شدن سرباز لی ریگبی صحبت کرد.

لی ریگبی ماه گذشته زمانی که قصد مراجعت پادگانش را در جنوب لندن داشت، مورد حمله مسلمانان افراطی قرار گرفت و کشته شد.

 

سخنان جالب خواهر زن مسلمان تونی بلر

 مایکل ادبولاجو 28 ساله و مایکل ادبوال 22 ساله هر دو به جرم قتل بازداشت شدند. پس از این واقعه یک مرکز اسلامی در شمال لندن و یک مدرسه اسلامی در کنت مورد هدف افراد آتش افزا قرار گرفت که پلیس معتقد است آنها به عنوان تلافی از مسلمانان دست به این اقدام زده اند.

خانم بوت که با حجاب اسلامی در تلویزیون ظاهر شد اظهار داشت که از زمان مسلمان شدنش در دو سال پیش رفتار مردم با او مهربانانه بود ولی از زمان این حمله نگاه دیگران به زنان هم مذهب او تغییر کرده است.

 سخنان جالب خواهر زن مسلمان تونی بلر   سخنان جالب خواهر زن مسلمان تونی بلر

اوایل این ماه خانم بوت همراه شوهر جدیدش سهیل احمد 49 ساله در شمال لندن دیده شد که در آن منطقه در آپارتمان 500،000 پوندی خود به همراه دو دخترش زندگی می کند.

او اظهار داشت که از زمان روی آوردن به اسلام زندگی اش آرامش بیشتری داد، او گفت:"ما می گوییم زندگی پاکی است... معنوی تر، آرام تر و مهربان تر با مردم"

 

سخنان جالب خواهر زن مسلمان تونی بلر

  لارن و همسرش سهیل احمد

 سخنان جالب خواهر زن مسلمان تونی بلر

تونی بلر و همسرش چری

 تهیه و ترجمه: گروه خبر پرشین وی

بخش اختصاصی پرشین وی

گردآوری : گروه اینترنتی پرشین وی

ژانگ شین یکی از بزرگترین شرکت های چین را با شوهرش اداره می کند و ارزش ثروت او را 3.6 میلیارد دلار تخمین زده اند و و نامش به عنوان هفتمین زن ثروتمند خودساخته در دنیا ثبت شده است

زن چینی ثروتمندتر از اوپرا وینفری

ژانگ شین یکی از بزرگترین شرکت های چین را با شوهرش اداره می کند و ارزش ثروت او را 3.6 میلیارد دلار تخمین زده اند و و نامش به عنوان هفتمین زن ثروتمند خودساخته در دنیا ثبت شده است ، او در طول انقلاب فرهنگی چین در فقر بزرگ شده بود.

به گزارش پرشین وی ژانگ شین در فقر بزرگ شد و در سن 14 سالگی در کارخانه شروع به کار کرد ولی اکنون او ثروتمندتر از دونالد ترامپ، استیون اسپیلبرگ و اوپرا وینفری است.

ژانگ توسعه دهنده املاک و مستغلات چینی است و با ثروتی بالغ بر 3.6 میلیارد دلار هفتمین زن خود ساخته جهان شناخته شده و حتی دارایی او 800 میلیون دلار بیش از اوپرا وینفری است که به عنوان یک زن میلیاردر خودساخته در جهان مشهور شده است.

زن چینی ثروتمندتر از اوپرا وینفری

نه تنها خود داستان زندگی ژانگ که از فقر به ثروت رسیده است آینه تمام نمای خود کشور چین است ، بلکه ژانگ بیشتر زمین های شهری مدرن این کشور را شکل داده است و اکنون لوگو شرکت او به نام (SOHO China) در کنار اکثر ساختمان های پکن دیده می شود.

این شرکت 18 شعبه توسعه دهنده در پکن داشته و بسیاری از آنها نشانگر ساختمان های شهری پکن هستند و به گزارش پرشین وی اخیرا تجارت خود را با خرید و ساخت 11 ملک در شانگهای توسعه نیز داده است.

دو تا از پروژه های پکن وی سال گذشته کامل شده و یکی دیگر تحت ساخت است و همگی آنها توسط یک خانم معمار معتبر عراقی به نام زها حدید طراحی شده که برنده جایزه پریتزکر است.

ژانگ 47 ساله درست پیش از انقلاب فرهنگی مائو تسه تونگ به دنیا آمد، زمانی که افراد تحصیل کرده ای نظیر پدر و مادرش به زمین فرستاده شدند تا "دوباره تحصیل" کنند. او با مادرش به پکن بازگشت ولی مجبور به تحمل فقر و سختی شدند.

زن چینی ثروتمندتر از اوپرا وینفری

او در این باره گفته است:"من زمانی به دنیا آمده و بزرگ شدم که شهر بسیار آرام بود، نه ماشینی ، نه فرشگاهی، نه نوری ، نه ماشینی. مردم تنها سوار موتور می شدند."

"به عنوان یک مهاجر جدید که تازه به هنگ کنگ وارد شده بودم در حالی که نه تحصیل، نه زمینه خاصی داشتم و نه حتی به زبان و لهجه محلی صحبت می کردم ، زندگی در هنگ کنگ بسیار سخت بود."

در سن 14 سالگی او با مادرش به هنگ کنگ رفت و پنج سال را در یک کارخانه تولید اسباب بازی ، پوشاک و الکترونیک که دستمزد بسیار کمی می دادند، کار کرد و سعی میکرد درآمد خود را پس انداز کرده تا بتواند برای تحصیل به انگلستان برود.

پنج سال طول کشید تا ژانگ توانست پول بلیط هواپیما به مقصد لندن و همچنین کلاس زبان انگلیسی را جمع کند.او توانست بورسیه دانشگاه را برنده شده و در دانشگاه کمبریج اقتصاد بخواند و اولین شغل خود را در گلدمن ساکس نیویورک داشته باشد.

به جای آنکه زندگی راحت خود را در وال استریت ادامه دهد، به پکن بازگشت و همسر کنونی اش ملاقات کرد و با هم شرکت (SOHO China) را تاسیس کردند.

از زمان توسعه شرکت توسط ژانگ و شوهرش پن شی یی در سال 1995، شرکت آنها تبدیل به یکی از بزرگترین توسعه دهندگان املاک و مستغلات تبلیغاتی با 56 میلیون فوت مربع در پکن و شانگهای شده است.

اگرچه داستان ژانگ فوق العاده است ولی جایگاه خاص او در چین منحصر به فرد نیست، چرا که بر طبق لیست فوربس 2013 از 24 نفر زن میلیاردر خود ساخته، شش تن از آنها اهل چین و به خصوص اهل هنگ کنگ هستند.

زن چینی ثروتمندتر از اوپرا وینفری

خانم ژانگ و شوهرش خانم ژانگ در شبکه اجتماعی چین به نام "ویبو" بیش از 5 میلیون هوادار دارد و به گزارش پرشین وی در آنجا عقاید و نظرات خود را درباره تجارت، امور جاری و معماری بیان می کند.

با وجود موفقیت مالی ، او خودش را زیاد درگیر ثروتش نکرده است و حتی می گوید پسر 14 ساله اش به دنبال کار در رستوران های مک دونالد بوده است ولی به خاطر سن کم او را قبول نکرده اند.

او می گوید:" از آنجا که ما شهرت داریم زندگی برای پسران من چندان ساده نیست. ما بسیار سعی داریم تا آنها زندگی معمولی داشته باشند. در مورد پول بسیار با آنها سختگیر هستم. تا زمانی که آنها درخواست نکنند به آنها پول نمی دهم. برای مثال اگربرای کارت غذا 100 یوان نیاز داشته باشند، من همان را به آنها می دهم و بنابراین آنها هرگز پول اضافی ندارند. ولی فکر می کنم هنوز هم نمی تواند با زندگی ما مقایسه شود."

تهیه و ترجمه: گروه خبر پرشین وی

بخش اختصاصی پرشین وی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد