اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی
اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی

کوفته ترکی


یکی از کباب های خوشمزه ترکیه ای یا به قول خودشون کوفته
tekirdağ köftesi
مواد لازم : ( من این مقدارو نصف کردم )
گوشت چرخ کرده : ١ کیلوگرم
نان تست : ٣ ورق
پیاز : ١ عدد
زیره : ١/٢ ق چای غذاخوری
نمک : ١/٢ ق غذاخوری
سیر : ٣ حبه
تمام این مواد رو با هم چرخ می کنیم یا در غذاساز با هم مخلوط می کنیم 
سپس :
جوش شیرین : ١ ق چای خوری ( من استفاده نکردم )
فلفل سیاه : ١ ق چای خوری
فلفل قرمز : ١ ق چای خوری
این موادرو به مخلوط گوشت اضافه می کنیم و خوب ورز میدیم ...
سپس:
تخم مرغ : ٢ عدد 
آرد سمولینا ( ایرمیک ) : ٢ ق غذاخوری
این مواد رو هم به مخلوط اضافه می کنیم ، خوب ورز میدیم و توی یک ظرف در بسته یک شب در یخچال استراحت میدیم 
بعد گوشت هارو به اندازه و شکلی که در عکس می بینید ، فرم میدیم و سرخ می کنیم 
خیلی ترد و خوشمزه شده بود ، جای همگی خالی .....زری

یکی از کباب های خوشمزه ترکیه ای یا به قول خودشون کوفته

tekirdağ köftesi

مواد لازم : ( من این مقدارو نصف کردم )
گوشت چرخ کرده : ١ کیلوگرم
نان تست : ٣ ورق
پیاز : ١ عدد
زیره : ١/٢ ق چای غذاخوری
نمک : ١/٢ ق غذاخوری
سیر : ٣ حبه
تمام این مواد رو با هم چرخ می کنیم یا در غذاساز با هم مخلوط می کنیم 
سپس :
جوش شیرین : ١ ق چای خوری ( من استفاده نکردم )
فلفل سیاه : ١ ق چای خوری
فلفل قرمز : ١ ق چای خوری
این موادرو به مخلوط گوشت اضافه می کنیم و خوب ورز میدیم ...
سپس:
تخم مرغ : ٢ عدد 
آرد سمولینا ( ایرمیک ) : ٢ ق غذاخوری
این مواد رو هم به مخلوط اضافه می کنیم ، خوب ورز میدیم و توی یک ظرف در بسته یک شب در یخچال استراحت میدیم 
بعد گوشت هارو به اندازه و شکلی که در عکس می بینید ، فرم میدیم و سرخ می کنیم 
خیلی ترد و خوشمزه شده بود 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد