اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی
اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی

اموزش درست کردن پفک هندی

خیلی اتفاقی طرز درست کردن پفک هندی رو تو نت دیدم 

از صبح مشغول تهیه موادش بودم که البته خیلی راحته  و درست کردم اصلا باورم نمیشد همون مزه واقعی پفک هندی رو بده 


اونقدر خوشحال شدم که  گفتم برای شما هم آموزشش رو بگذارم  


مواد لازم:
آرد برنج یک پیمانه
نمک خیلی خیلی کم( به اندازه ای که فقط احساس بشه)
آب 4 تا 5 لیوان

طرز تهیه:
همه مواد را با هم مخلوط کرده روی شعله گاز میگذاریم به هم میزنیم تا وقتی که قوام بیاید( تقریبا غلیظ)
حالا میتوانید مواد را تقسیم کنید و در هر بخش رنگ خوراکی ریخته و بگذارید خنک شود . سپس در قیف ریخته و روی نایلون بریزید و بگذارید که 2 روز خشک شود. حالا آنها را از نایلون جدا کنید و بگذارید پشت آن هم خشک شود. 
بگذارید خوب خشک شود. 
حالا روغن را داغ نموده و پفک ها را درون آن بریزید . دمای روغن باید در حدی باشد که به محض ریختن پفک ها پف کرده و روی روغن بیاید. 

توجه:
میتوانید به جای ریختن رنگ خوراکی از زعفران و یا آب لبو استفاده نمایید.
رنگ خوراکی را خیلی کم بزنید . در غیر این صورت پفکها بعد از پخت خوش رنگ نمیشود و رنگشان تیره میشود.

نوش جان
جهت مشاهده تصویر واقعی کلیک کنید

نام:	IMG_2426.jpg
بازدید:	11
اندازه:	20.6 کیلوبایت
شناسه:	107548جهت مشاهده تصویر واقعی کلیک کنید

نام:	IMG_2427.jpg
بازدید:	12
اندازه:	14.6 کیلوبایت
شناسه:	107549
پخت کامل

جهت مشاهده تصویر واقعی کلیک کنید

نام:	IMG_2428.jpg
بازدید:	6
اندازه:	20.4 کیلوبایت
شناسه:	107550جهت مشاهده تصویر واقعی کلیک کنید

نام:	IMG_2429.jpg
بازدید:	9
اندازه:	17.9 کیلوبایت
شناسه:	107551
افزودن رنگ

جهت مشاهده تصویر واقعی کلیک کنید

نام:	IMG_2431.jpg
بازدید:	10
اندازه:	25.7 کیلوبایت
شناسه:	107552
سرقیفی که من استفاده میکنم

جهت مشاهده تصویر واقعی کلیک کنید

نام:	IMG_2432.jpg
بازدید:	7
اندازه:	38.6 کیلوبایت
شناسه:	107553جهت مشاهده تصویر واقعی کلیک کنید

نام:	IMG_2433.jpg
بازدید:	10
اندازه:	32.0 کیلوبایت
شناسه:	107554
ریختن روی نایلون

جهت مشاهده تصویر واقعی کلیک کنید

نام:	IMG_2434.jpg
بازدید:	9
اندازه:	45.4 کیلوبایت
شناسه:	107555
خشک شدن 

جهت مشاهده تصویر واقعی کلیک کنید

نام:	IMG_2485.jpg
بازدید:	12
اندازه:	53.8 کیلوبایت
شناسه:	107556
بعد از سرخ شدن در روغن


---------------------------------- 
من از شب پیش برنج رو خیس کردم  و صبح گذاشتم تو افتاب تاخوب خشک شد بعد اردش کردم با غذاساز  و طبق دستور گذاشتم رو گاز تا بپزه تقریبا یک ربع وقت میخواهد بعدش چون قبف نداشتم با قاشق ریختم تو سینی که با سفره یک بار مصرف پوشونده بودم و گذاشتم تو افتاب و تا ساعت 8 خشک شد و شاعت 8 درست کردم واقعا مشحشر شد 
راستی برای رنگش هم تو یک ظرف زعفرانی کردم و تو ؤف دیگر هم کمی برگ گلم قرمز روجوشنمدم تا رنگک دربیاد و بعد ابش رو ریختم توموادم تا کمی بنفش شد 


این عکس بعد خشک شدنشه امشب هم بعد از پخت مجدد دوباره عکس میگذارم اخه اونایی که درست کردم خورده شد اصلا فرصت گرفتن عکس نبود 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد