اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی
اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی

سوالات وپاسخهای بسیار مفید برای خانمها

پاسخ به سولات عزیزان

29/01/2009

فشیال تراانزایم
ًWhat is it?
Please explain it, is very important
Thanks

جواب- فشیال Tri-Enzyme facial   یکی از فشیال های المیس هست که همه مواد کلینزر و سرم هاش هم به همین نام خوانده میشه برای آشنایی با این مواد به سایت .http://www.elemis.com/SkinCare/antiageing.aspx.. مراجعه کنید که در این فشیال سه ماسک استفاده میشه که هر کدام حالت پیلینگ را دارد و کمی سوزش دارد مثل پیلینگ یک لایه از صورت را تمیز میکند که کلینز و تمیز کنندگی عمیقی روی صورت میگذارد.


——————————————————————————————————————————————————————————————
سوال-با سلام و خسته نباشید خدمت گیتی عزیز
1 - لوازم ارایشی taxi را نمی توانیم از تستر آن قبل از خرید استفاده نماییم خواهشمند است امکانی فراهم شود تا در فروشگاهی در تهران بتوانیم خرید و … بکنیم .

جواب- این مسئله در دست اقدام است به محض انجام شدن خبرشو بهتون میدم. چشم

2 _ سوالی از خدمتت دارم و اینکه لطفا در خصوص پاکسازی صورت با موم عربی که جدیدا در سالنهای آرایش تهران مد شده توضیح دهید و بفرمایید ترکیبات آن چه میباشد؟
با تشکر فراوان از حسن توجه تان به سوالات مطروحه

جواب- با عرض معذرت من این مواد را پیدا نکردم تا ببینم موم که میگید همان وکس مو بر هست یا یک چیز دیگری هست؟ برای اینکه اینجا ما یا وکس مو داریم که اپیلیشن میکنید مو را که اینها خودشون یا از شکر درست شدند مثل موم های قدیمی که هنوز خیلی ها در خونه درست میکنند و استفاده میکنند و یا موم گرم هست یا موم داغ. وکس های داغ خیلی گرم هستند و برای کندن مو نیازی به پارچه و یا کاغذ ندارد برای کندن مو خودش بعد از سرد شدن یک دست بیرون کشیده میشه ولی در موم گرم موم را بعد از مالیدن در جهت رویش مو به توسط پارچه و یا کاغذ های مخصوص مو کنده میشود. حالا این موم عربی کدام یکی هست من خبر ندارم شاید همان وکس معمولی باشه به خاطر محل ساخته شدن عربی خوانده میشه.سبز

——————————————————————————————————————————————————————————————-

سوال-سلام گیتی جون
خیلی خوشحالم از اینکه دوست آرایشگری در اینجا (انگلیس) پیدا کردم، راستش مشکلات زیادی در مورد موهام پیدا کردم . قبلا اصلا ریزش مو نداشتم ولی از وقتی که پا به اینجا گذاشتم موهام میریزن و هیچ شامپویی نتونستم  برای ریزش مو پیدا کنم ضمن اینکه موهای من در تهران خیلی صاف و کم پشت بودن ولی اینجا خیلی پف میکنه و هر کاری میکنم به جز استفاده از اتوی مو، با براشینگ باز هم صاف نمیشه یعنی وقتی براشینگ میکنم باز پایین موهام بد حالت میشن نمیدونم چی کار کنم که از دست این پف مو  خلاص بشمنارا�ت
ضمنا میخوام موهامو رنگ قهوه ای روشن مایل به عسلی کنم نمیدونم اینجا از چه رنگ مویی باید استفاده کرد ضمن اینکه نمیدونم از کجا واریاسیون سبز تهیه کنم و اسم این محصول اینجا چیه؟نارا�ت
خلاصه خیلی مشکلات عدیده اینجا پیدا کردم لطفا کمک کنگل

جواب - اینو خیلی ها میگند که موی خودشونو بعد اومدن به لندن از دست دادند فکر میکنم آب اینجا شاید به شما نمیسازه و به قول خودشون سنگینه. پفی موی شما هم به خاطر آب و هوای نازنین اینجاست که همش مثل شمال خودمون مرطوبه. هوای تهران با اینجا قابل مقایسه نیست. متاسفانه باید بسازید هیچ راه دیگه ای هم ندارید . میتونید از موادی که رطوبت را مانع رسیدن به مو میشند استفاده کنید مثل اسپره مو و بعضی کرم های مو. برای خرید رنگ مورد دلخواه خود به مغازه های سلیsaLLY   مراجعه کنید چون اینجا فقط با کارت مخصوص رنگ ها و مواد آرایشی را میفروشند الا این مغازه. اگر چارت رنگ ولا را بخواهید و رنگ مورد دلخواه خودتون را انتخاب کنید واریسون سبز هم نیازی ندارید. ولی اگر باز بخواهید معمولا چارت رنگ در صفحه آخرش رنگ های خالص که ما واریسون میگیم را دارد البته گفته باشم  رنگ سبز را معمولا ندارند. موفق باشید و از این لندن بیدر و پیکر هم لذت ببرید.

——————————————————————————————————————————————————————————————

سوال-با سلام و سپاس فراوان از سایت خیلی خوبتون میشه در مورد رنگ های ماگما هم توضیحاتی بدهید و طرز استفاده از رنگ های بلوند ان روی موهای ما ایرانی ها
با تشکر

جواب-رنگ های ماگما از ولا هستند که قدرت رنگ دادن به موهای تیره رنگ شده و رنگ نشده را دارند. این مواد خیلی قوی هستند و رنگ قرمز اون خیلی زیباست. رنگ بلوند اون ۵ درجه مو را روشن میکند. اگر از قانون رنگ ها آگاهی داشته باشید میدانید که  رنگ - موی رنگ شده را نمیتواند روشن کند. رنگ های ماگما از این قانون پیروی نمیکند . البته رنگ نباید مشکی باشه و رنگ های با شماره ۴ به بالا را مثل موی طبیعی رنگ نشده عمل میکند.

—————————–===================================

سوال-سلام گل
میشه بگی واسه زمستان 2009 دقیقا چه مدل پوتین و شلواری مد شده؟ سوال
من تو یه وبلاگ دیدم شلوار کوتاه با پوتین ساقه کوتاه.یعنی شلوار تنگ و پوتین بلند از مد افتاده؟ نارا�ت سوال
اگه میتونی چند تا عکسم از مدلای جدید بزار
خواهشا جوابمو بده.مرسی گل

جواب-

ve115v03m[1] by www.littlewoodsdirect.com.

تقریبا درسته ولی هنوز پیراهن های گشاد و کوتاه با جوراب و یا ساقهای کلفت سیاه مد هستش برای همین پوتین کوتاه بیشتر مناسب تر هست. با این وجود در انگلیس مردم هر جور به هشون میاد لباس میپوشند و ترند اینجا با لوس انجلس فرق میکنه که مردم بیشتر پایبند مد هستند.

Bohemian Luxury in Fall 08-09 - Part 1

Headband with Pixie Hair

سوال-جواب سوال منو ندادید گیتی جون
پرسیده بودم وسایل کوچک  کننده و فرم دهنده بینی و سینه و … که تبلیغ میشه کارایی داره یا نه؟
باتوجه به اینکه بینی من گوشتیه شما عملو مناسب میدونید یا نه
ممنون میشم از جوابتون

جواب- راستشو بخواهید من تا حالا از هیچ کدام استفاده نکردم ولی با عقل جور در نمیاد. بیشتر جنبه تجاری دارند تا راه حل واقعی. میدونم بعضی مواد میتونه تاثیر خاصی داشته باشند مثل کرم های صاف کننده چروک صورت و یا بزرگ کننده های لب. پس این مواد میتونند موقتی سینه را سفت کنند ولی دماغ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟. بیشتر موقتی هستند و عمل دایمی هست. البته گفته باشم جدی تر هم هست. عمل جراحی در صورتی باید کرد که اون مسئله از نظر روحی و روانی واقعا تاثیر زیادی روی زندگی فرد میزارند نه برای تفریح که فلانی کرده ما هم بریم براش. هر تیغی که شما روی پوست نازنین تون میزارید و هر تغییری که شما روی جسم خود انجام میدهید در واقع خلقت خدا را دستکاری میکنید برای اینکار شما باید حتما یک دلیل محکمی داشته باشید. صرف اینکه دماغ شما گوشتی هست نمیتوانید تیغ بهش بزنید. در ضمن عمل کردن میتواند تاثیرات جانبی هم داشته باشد و هیچکس نمیتواند صد درصد تضمین کند که چهره شما بعداز عمل بینی حتما بی نقص شده باشد. با این وجود بیشتر بهش فکر کنید.

سوال-میخواستم بدونم برای کاشت مژه(مژه های تکی) از چه چسبی باید استفاده کرد که حداقل 1 هفته بمونه؟ لطفا مارکی رو بگید که تو ایران بشه تهیه کرد. مرسی

جواب-

سوال-سال نوی شما هم مبارک گیتی جون,
من یه ایمیل فرستادم که توش یه عکس گذاشتم, میشه لطفاً بگین این رنگ و هایلاتی که توی عکس هست چطوری میشه دراورد؟ البته خودم این کارو نمیکنم اما میخوام بدونم به آرایشگاه چی بگم و اون باید چیکار کنه! در ضمن الان رنگ زمینه موهام قهواه ای تیره ست, از رنگ زمینه عکس توی ایمیل خیلی تیره تره, به مشکی میزنه (رنگ شده ست)

جواب-

سوال-با سلام -حدود 1 ماه و نیم دیگه جشن عروشس منه -لبخندمی خواستم راهنمایی ام کنید تو این مدت برای پوستم از چه چیزهایی استفاده کنم که اون موقع پوستم خوب باشه ضمن اینکه صورت من جوش سر سیاه زیاد داره و چون از داروهای پوستی زیاد استفاده کردم در گذشته پوست نازکی دارم
سوال دوم اینکه پوست من گندمی روشن و چشمام قهوای و موهای من مشکیه پیشنهاد می کنید برای شب عروسی از چه رنگ سایه -کرم پودر و .. استفاده کنم ؟ باتشکر

جواب-

سوال-ممنون از اطلاعات مفیدی که به ما میدین.من میخواستم از شما بپرسم که چیکار باید کرد که موقع ارایش زیر چشمم چروک نشه؟چون من از فوندیشن و کانسیلر ایوسنلورن استفاده میکنم ولی هر کار میکنم بازم چروک میفته.

جواب-

سوال-سلام گیتی جون من یه سوالی داشتم اینکه من یه ماهی میشه موهامو رنگ کردم تقریبا بلوند شبیه اون عکسهای کوتاهی مو اونی که اکستنشن داره

الان حدود دو سه سانتی موهام رشد کرده موهای خودم مشکی هست میخواستم ببینم پیشنهادت چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟رنگ کنم دوباره؟ریششو

مدل موهامم اناناسیهسوال

نارا�تراستی یه سوال دیگه بهترین راه حل واسه پف دور چشم چیه ماساز یا کرم یا لوسیون ؟؟؟؟؟؟

جواب-

سوال-جون میخواستم 1 سوال ازت بکنم /.
من بالای رون هام (فکر کنم بهش میگن کشاله) حالت رگ های بیرون اومده قرمز دارم .
خودم اول فکر میکردم حتما پوستم کشیده شده و آسشیب دیده ولی آخه من اصلا چاق نیستم که بخوام پوستم کشیده بشه….سوال
شاید هم رای بلوغ باشه….. نمییدونم .
قبلا پررنگ تر بود ولی حالا باز بهتر شده…
خوشحال میشم کمکم کنی . ماچ

جواب-

سوال-سلام مرسی ار سیاتتون من به طور جدی میخوام ارایشگری رو به عنوان شغل  انتخاب کنم شنیدم ارایشگرها خیلی در طول روز خسته میشن و بعضی ها پا درد و کمردرد میگیرن درسته؟من کاری میخوام که دسته خودم باشه و flexibleباشه ایا اینطوریه یا خیلی باید کار کرد؟ میشه به emailamجواب بدین و اگه میشه شماره تماس بدین من باهاتون صحبت کنم ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد