اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی
اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی

آرایش مو 2

آموزش مو'

لولایت فانتزی


۱- یک قسمت بیضی شکل از شقیقه طرف راست تا وسط سر جدا کنید.(تصویر ۱)

۲-از وسط چشم چپ تا شقیقه سمت راست یک تکه حلالی از مو را جدا کنید.(تصویر ۲-۳)

۳-یک تکه دایره ای از مو را در فرق سر متمایل به طرف راست جدا کنید. (۳-۴)

۴- رنگ ۰۲ ولا یا مشکی پرکلاغی را به تمام قسمتهایی که جدا نشده اند بزنید.

۵- تکه حلالی جلوی سر را با رنگ شرابی ۴۵/۵ پوشانده و داخل فویل بگذارید.

۶- تکه بیضی شکل را به ۳ قسمت کنید و  با یک لایه قرمز روشن ۶۴/۷ یک لایه ۴۵/۵ یک لایه ۶۴/۷ پوشانده و داخل فویل بپیچید. همین کار را با قسمت دایره ای فرق سر هم انجام دهید.

۷ بعد از ۳۵ دقیقه مو را شسته و خشک کنید و با اتوی مو صاف کنید. ( این روش را برای رنگهای مورد دلخواه خود هم میتوانید استفاده کنید. کافیست که سه رنگ انتخاب کنید و تصمیم بگیرید کدام را به عنوان زمینه مویتان دوست دارید و با دو رنگ دیگر موی خود را طراحی کنید.)


2 comments 16/01/2009

اموزش مدل مو عروس

این مدل زیبا و قدیمی مناسب لباسهای مدل جدید امروزیست. با اضافه کردن گلهای همان فصل زیبایی دو چندان به آن خواهید داد.
IVY.

Picture with no caption
Ivy

Picture with no captionقدم اول 1.از گوش تا گوش موها را به دوقسمت بکنید و قسمت پشت راباز دو قسمت کرده و جداگانه دو تا دم اسبی ببندید.

Picture with no captionقدم دوم2.
قسمت جلو که دوقسمت شده است را به دو طرف صورت بیاندازید. قسمتی که بیشتر بوده و تل در ان قرار دارد را به عقب ببرید و اضافی مو را روی دم اسبی بالایی قایم بکنید. طوری که کش بالایی دیده نشود. با طرف دیگر هم همین کار را بکنید.

Picture with no caption
قدم سوم 3.
دم اسبی پایینی را پوش داده و با برس سطح مو را صاف بکنید

Picture with no captionقدم چهارم 4.
به صورت بوکله بزرگ اظافی مو را داخل داده و سنجاق کنید.

Picture with no caption
قدم پنجم 5.

قسمت دم اسبی بالا را پوش داده و مثل قسمت پایین بوکله درست بکنید. با این تفاوت که دو بوکله از آن بسازید. و اضافی هر طرف را دوباره بوکله کوچکی درست بکنید.طوری عمل بکنید که همه یکپارچه بنظر بیایند.

.

Picture with no caption
قدم ششم 6.

وقتی همه اظافی مو را داخل گذاشتید با سنجاق آنرا محکم بکنید. متوجه باشید که سنجاقها دیده نشوند.

Picture with no captionقدم هفتم7.
سعی بکنید که بوکله های شما در هر طرف به یک اندازه باشند.

Picture with no caption
قدم هشتم8.

سعی بکنید نوک موها از بوکله های شما بیرون نزند

Picture with no caption
قدم نهم 9.

پشت مدل باید این گونه دیده شود
.

Picture with no captionقدم دهم10.
میتوانید تاج یا گلهای تازه به مدل خود اظافه بکنید. این باعث میشود یا هم عروس شما زیباتر دیده بشود و هم هر دو مدل یکسان دیده نشوند.


Add comment 08/01/2009

آموزش رنگ کردن موسفید مطالبی در مورد مو سفید رنگ کردن مو سفید

رنگ کردن موهای سفید

بیشتر خانمها وقتی شروع به رنگ کردن موهاشون میکنند که موهاشون شروع به سفید شدن میکند.آدمها وقتی پیر میشوند رنگدانه های مو هاشونو و پوست صورتشونو از دست میدهند. برای همین رنگ پریده بنظر میایند. اشتباه خیلی ها از اینجا شروع میشود که سعی میکنند با رنگهای تیره یا با ارایش های تیره ٫رنگ از دست رفته را بدست بیاورند. .

با مشتری خود روراست باشید. اگر فکر میکنید رنگ پسند انها مناسبشان نیست بگویید. ولی سعی کنید از کلماتی استفاده کنید که او را نرنجاند. مثلا بجای اینکه بخندید و بگویید نه به شما نمیاد. برایش توضیح دهید رنگ های دیگر بیشتر مناسب رنگ پوستشان هست و بیشتر بهشان میاید.

همیشه سعی کنید واقع بین باشید برای خودتان دردسر درست نکنید و به مشتری قولهای الکی ندهید.برایش بگویید سفیدی مو نشان بدی نیست نشان دهنده یک دوره از زندگی ادمهاست و همه یکروز موهاشون سفید میشود. تا حالا این رنگو داشتید از این ببعد یک رنگ دیگر دارید.

رنگ کردن برای اولین بار

از مشتری بپرسید از چه خانواده ای از رنگها خوشش می اید. قبلا چه رنگهایی داشته. ببینید چند درصد از مو هایش سفید شده است. چند وقت به چند وقت میخواد رنگ کند. بعضی موقعها شما نیاز ندارید که همه مو را رنگ کنید. خودتان را مثل یک نقاش تصور کنید. شما دارید یک اثر هنری خلق میکنید. مشتری شما با اثر هنری شما همه جا ظاهر خواهد شد. هیچوقت در رنگ کردن عجله نکنید. همیشه یک هنرمند واقعی هست که نقاشیهایش اثر جاودانه میشود. مطمعن هستم شما هم بارها از مشتری هایتان شنیدهاید که با شوق و ذوقی از رنگ کس دیگر یا حتی خودشان که سالها پیش داشته اند برایتان نقل کردهاند.

در بعضیها تک رنگ خوب و مناسب دیده میشود در بعضیهای دیگر مخلوطی از رنگها. شما میتوانید از روش کاموفلش استفاده کنید. یعنی رنگی و فرمولی را مخلوط کنید و بصورت هایلات فویلی  دورو بر جایی که سفید شده استفاده کنید که همه فکر کنند مدل مو هست. سفیدیها با رنگ مخلوط میشود این کمک میکند تا فرد احتیاج نداشته باشد که زود بزود رنگ کند و از طرف دیگر وقتی مو رشد میکند بد دیده نشود.

  • اگر مشتری موهایش بلوند هست یا دوست دارد بلوند کند رنگهای اش یا خاکستری پوشش نمیدهند. بهترین کار استفاده از رنگهای neutral  هست.

  • اگ مشتری سفیدی زیاد دارد استفاده از رنگهای قرمز مهارت خاصی میخواهد. اکر رنگ خیلی روشن باشد مو نارنجی در میاید. بهتر است که یک درجه تیره تر از رنگ انتخابی استفاده شود. اگر باز هم مطمعن نیستید  برای امتحان یک تیکه از پشت سر را رنگ کنید.

  • برای استفاده ار رنگ های قهوه ای مواضب باشید زیادی تیره نکنید. چون شما میتوانید دوباره مو را تیره کنید ولی خیلی سخت مو را بتوانید روشن کنید. در خیلی از رنگها قهوه ای تیره به سیا هی میزند.

  • برای رنگ کردن موهای خشن از یک درجه رنگ تیره تر از رنگ انتخابی استفاده بکنید. برای اینکه این مو ها رنگ را به راحتی جذب نمیکنند. همیشه از مشتری هایتان فیدبک بخواهید و در کارت رکورد کنید.

  • در انتها به مشتریتان اموزش دهید که چگونه از موهایشان مواظبت کنند. کی دوباره  برای رنگ برگردند. به او پیشنهاد شامپو  و  نرمکننده مناسب بدهید. با اینکار هم میتوانید مشتری را برای دفعه بعد وقت بدهید و هم اگر جزو سالنهایی هستید که فروش محصولات مو و زیبایی دارید محصول خود را بفروشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد