اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی
اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی

واریز 4000 تومان درامدمن از سیستم وطن کلیک

قابل توجه دوستانی که باور ندارد که سیستم وطن کلیک هر 1000 تومان درامد را پرداخت می کند درتاریخ 13 اسفند 4000 تومان درآمد بنده از این وبلاگ به حسابم ریخته شد  میتوانیید در پایین ببینید

 

<< صفحه قبلی  صفحه بعدی >>
مانده (ریال)مبلغ تراکنش (ریال)ش کارت/ ش واریز کنندهشرح تراکنشپیگیرینوع تراکنشکد کاربرنام شعبهکد شعبهزمانتاریخردیف
41,100 40,000
نقدی 133006 CSY40115 واریز A77556 شهردارىمهرشهرکرج 2648 10:16:30 87/12/13 1
<< صفحه قبلی  صفحه بعدی >>

 

 

دوستانی هم که وبلاگ ندارند توصیه میکنم در  

بلاگ اسکای وبلاگ درست کنند  

ودر این سیستم از طریق لینک زیر عضو شوند وکدهارا قرار دهند  

برای افزایش بازدید کننده می تواننداز مطالب وعکسهای وبلاگهای من به ادرس های زیر استفاده ه کنند وادرس وبلاگ های شان را در قسمت نظرات بگذارند  تا  تعداد کلیکشان بیشتر شود  من از همه دوستانی که عضو شوند حمایت می کنم با کلیک کردن امتحانش مجانی است  

 

لینک ثبت نام در سیستم

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.chista-download.mihanblog.com

سلام دوست عزیز من از لینک تو عضو شدم لطفا به منم کمک کن برای زیاد شدن آمار وبلاگم با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد