اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی
اینجا همه چیز درهمه

اینجا همه چیز درهمه

آموزش کسب درآمد از وبلاگ صد درصد تضمینی معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی

تحسین احمدی نژاد توسط یک ملکه زیبایی

تحسین احمدی نژاد توسط یک ملکه زیبایی
یدی رنوف» (Lady Renouf)، ملکه زیبایی سابق انگلیسی، رئیس جمهور ایران را قهرمان آزادی بیان و دموکراسی می داند و مواضع ضداسرائیلی او به ویژه در موضوع هولوکاست را تحسین می کند.



به گزارش عصر ایران (asriran.com) مجله هفتگی «استرالین»، چاپ استرالیا، در شماره تازه خود به زندگی لیدی رنوف به عنوان یکی از فعالان جنبش انکار هولوکاست پرداخته و در بخشی از این گزارش دیدگاه های این بانوی ساکن لندن در مورد رئیس جمهور ایران را انعکاس داده است.

در این گزارش آمده است: "لیدی رنوف سابقاً در 22 سالگی ملکه زیبایی منطقه نیوکاسل بود. او هم اکنون یکی از زنان فعال در جنبش انکار هولوکاست است که با سخنرانی در همایش های مختلف در سراسر جهان تلاش می کند واقعه هولوکاست را زیر سئوال ببرد."
وی یکی از مشهورترین زنان فعال در این عرصه است که اعتقاد دارد غربی ها در شرح واقعه هولوکاست، اغراق آمیز عمل می کنند.

رنوف که تا دهه پنجم زندگی خود یکی از فعالان اجتماعی در لندن بود و پس از آن به جنبش انکار هولوکاست روی آورد، در سال 2006 طی سفری به تهران در کنفرانس مربوط به هولوکاست شرکت و سخنرانی کرد.

این بانوی استرالیایی الاصل در آن زمان با احمدی نژاد رئیس جمهور ایران دیدار کرد و او را قهرمان آزادی بیان و دموکراسی نامید. این به رغم اتهاماتی بود که از سوی گروه های حقوق بشر متوجه حکومت ایران است.

از سوی دیگر رنوف به تحسین مواضع ضداسرائیلی احمدی نژاد در مساله هولوکاست پرداخت. این زن 62 ساله همچنان به باورهای خود معتقد است و می گوید: "هنوز طرفدار مواضع ایران و رئیس جمهور آن هستم."

این در حالی است که برخی کارشناسان، نگران مواضع این مدل سابق انگلیسی هستند به نحوی که «افرایم زوروف» از مدیران مرکز صهیونیستی «ویزنتال»، مستقر در بیت المقدس، در مورد او می گوید: "این زن بسیار خطرناک است چرا که می تواند با جذابیت خود یک وجه زیبا به این جنبش بسیار زشت (انکار هولوکاست) ببخشد."

وی با نگرانی از رشد احساسات ضد سمیتیسم (یهودی گری) در اروپا می افزاید: "این زن از نظر مردمی مثل ایرانی ها بسیار جالب است. آنها (ایرانی ها) سال 2006 در کنفرانس ضدهولوکاست تهران شاهد بودند که این زن بلوند و زیبا به زبان انگلیسی برایشان صحبت می کرد و در تلویزیون ایران می گفت که آنها برحق هستند و صهیونیست ها شیطان اند. این یک شخص خطرناک است."

براساس این گزارش رنوف اکنون نه به خاطر آنکه قبلا ملکه زیبایی بوده بلکه به دلیل مواضع ضدهولوکاست خود به معروفیت زیادی در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و زادگاهش استرالیا دست یافته است.

آشنایی بیشتر با رنوف

لیدی رنوف متولد 1946 در استرالیاست. وی که قبلا مدل و بازیگر بوده و دارنده‌ عنوان ملکه‌ی زیبایی نیوکاسل است در رشته‌ روانشناسی دینی تحصیل کرده و دو بار نیز تاکنون ازدواج کرده است. وی ابتدا با دانیل گریازنوف روس ازدواج کرد و از آنجا لقب کنتس پیدا کرد و پس از آن با سر فرانک رنوف ازدواج کرد و حتی پس از طلاق هم لقب لیدی را برای خود حفظ کرده است.
وی در سن 44سالگی به عنوان سومین همسر سر فرانک رنوف 55ساله با وی ازدواج می‌کند اما پس از مدتی از او جدا می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد